سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

سال ۹۸ سال اداره کشور بدون نفت بود/ دشمن نتوانست کمر مردم را در برابر فشار خم کند/ ۳۰ بهمن متوجه ورود کرونا به کشور شدیم

رئیس جمهور گفت: دشمن تصمیم داشت برای مردم ما پیچیدگی‌هایی را ایجاد کند تا در نهایت کمر آنها را در برابر فشار خم کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: سال ۹۸، سال افتخار ملت ایران بود. در همه زمینه‌هایی که دشمن تصمیم داشت برای مردم ما پیچیدگی هایی را ایجاد کند تا در نهایت کمر آنها را در برابر فشار خم کند، مردم ما توانستند از فاجعه، حماسه و از حماسه پیروزی را بیافرینند.

او افزود: در بخش اقتصاد دشمن همه فشار خود را متمرکز کرده بود. در سال ۹۸ از اردیبهشت ماه بدترین فشار به اقتصاد بخصوص صنعت نفت وارد شد. این فشارها علیرغم اینکه مشکلاتی را برای زندگی مردم ایجاد کرد موفقیت های زیادی هم برای ما آفرید. برای اولین بار بودجه بدون نفت را پشت سر گذاشتیم. سال ۹۸ سال اداره کشور بدون نفت بود.

روحانی تاکید کرد: در سالی که گذشت، قهرمانان اقتصادی کشورمان، توانستند اقتصاد ما را در شرایط ثبات و آرامش نسبی قرار دهند. ما در این سال از تورم نقطه به نقطه ۵۲ درصد به ۲۵ درصد رسیدیم و این یک افتخار برای ملت بزرگ ایران است.

رئیس جمهور ادامه داد: نگذاشتیم در سال ۹۸ حقوق کارمندان و بازنشستگان و مستمری بگیران و یارانه با یک روز تاخیر انجام شود، که این به معنای قدرت و دفاع مردم و دولت است. ما به دلیل فشار امسال ۲۰ درصد حقوق را در سال ۹۸ افزایش دادیم، برای سال آینده هم افزایش حقوق را پیش بینی کردیم. در حد توان توانستیم فشار را بر مردم کم کنیم.

او اظهار کرد: یک بسته حمایتی را برای ۶۰ میلیون جمعیتی که در فشار بیشتری بودند پرداخت کردیم که از آبان ماه در حال پرداخت آن هستیم برای سال آینده هم این روند ادامه خواهد داشت.

روحانی گفت: حوادثی امسال داشتیم که در تاریخ ما کم نظیر یا بی نظیر بود، سیل فروردین امسال مشکلاتی را برای ۲۵ استان وارد کرد که ۳۵ هزار میلیارد تومان به ما خسارت وارد کرد، البته در کنار آن هم رحمت بود؛ اینکه توانستیم در ظرف امسال همه خانه‌های که مرمت می‌خواست که ۸۰ هزار خانه بود را مرمت کردیم و ۴۶ هزار واحد احداثی داشتیم. ما کاهش تعهدات از را اردیبهشت شروع کردیم و در ۵ مرحله ادامه دادیم، تقریبا همه تعهدات دست و گیر را کنار گذاشتیم، به طور کامل؛ امروز صنعت هسته ای‌مان آزاد از هر قید و بندی مشغول فعالیت است.

رئیس جمهور تصریح کرد: آمریکایی‌ها سردار بزرگ ما را ترور کردند ما آن بی پاسخ نگذاشته و نمی‌گذاریم، نگذاشتیم به دلیل اینکه نیرو‌های مسلح ما یک پایگاه مهم آن‌ها را در منطقه هدف قرار دادند، فکر می‌کنم آمریکا هیچگاه این موضوع را فراموش نخواهد کرد، چون اولین بار بود که دبرابر یک کار وحشیانه و غلط، پاسخ محکمی دریافت کردند. آنها فکر می‌کردند که با ترور سردار مقاومت، مقاومت مردم را می‌شکنند، اما برعکس شد.

او درباره پیشرفت صنعت دفاعی کشور گفت: امسال نیرو‌های مسلح در زمینه صنعت دفاعی اقدامات خوبی به خصوص در زمینه پدافند هوایی داشتند، سال آینده ان‌شاءالله باور ۳۷۳ را کاملتر می‌کنیم. از نیرو‌های مسلح تشکر می‌کنم که در برابر آمریکا قاطعانه ایستادند و سیلی محکمی به آنها زدند.

روحانی بیان کرد: نیروی مسلحی که در چارچوب مسئولیتی داشت، در قبال خطای هواپیمای اوکراینی این واقیعیت را بیان کرد و از خانواده‌های بازماندگان آن‌ها عذرخواهی کرد که این موضوعی بی نظیر بود. در سال ۹۷ و ۹۸ بزرگترین طرح‌ها را افتتاح کردیم، ۲۲۷ طرح مهم با ۳۳ هزار میلیارد تومان افتتاح شد.

او افزود: امسال علاوه بر محصول گندم محصول برنج هم بی نظیر بود و تقریبا ما را به خودکفایی رساند. در زمینه نفت و گاز کار بزرگی در کشور انجام گرفت و تولید گاز ما برای اولین بار به هزار میلیون مترمکعب در روز رسید. تقریبا در پارس جنوبی همه طرح‌ها را تمام کردیم جز فاز ۱۱ که هنوز در دست اقدام است. بزرگترین کشف نفتی ایران هم امسال کشف شد. دولت و ملت ایران در سخترین شرایط تحریم تاریخ خود بزرگترین طرح‌ها را افتتاح کرد.

رئیس جمهور افزود: تهران را با لندن و برلین و پاریس مقایسه کنید، قفسه فروشگا‌های آن‌ها خالی شد، ما در این شرایط تامین کردیم، واردات مواد غذایی و اساسی ۱۹ درصد بیشتر از سال گذشته است. تا اسفند ۴۳ میلیارد دلار واردات داریم و ۴۱ میلیارد دلار صادرات داشتیم، البته نحوه محاسبه ما هم تغییر کرده است. همه ذخایر کالا‌های اساسی ما از همه سال‌های گذشته بیشتر است.

او بیان کرد: ما در بحث کرونا با مردم صریح صحبت کردیم، به فضای مجازی توجه کنید، ۳۰ بهمن ما بعداز جواب آزمایش‌های قم متوجه شدیم کرونا به کشور آمده است و اعلام کردیم. ما یک روز در اعلام این موضوع تاخیر نکردیم حتی با وجود برگزاری انتخابات دوم اسفند و با مردم صادقانه سخن گفتیم. طی گفت‌وگو‌هایی که داشتم، گیلان به من اعلام کرده است که ۲۰ درصد تخت‌های این استان خالی است، البته در روز‌های آغاز کار سخت و بود و همه پزشکان و پرستاران تشکر می‌کنم چرا که این‌ها قهرمانان نظام سلامت ما هستند. دولت هر امکاناتی داشته پای کار آورده است، مردم مطمئن باشند در کشور هم پزشکی دولتی و خصوصی و نیرو‌های مسلح همه پای کار هستند.

روحانی تصریح کرد: از رهبر انقلاب به جهت تایید مصوبه شورای ملی مقابله با کرونا تشکر می‌کنم، شورای عایل امنیت ملی اختیارات زیادی را به این ستاد داده است. یک ماه است که تمام مدارس و دانشگاه‌های ما تعطیل است و ۱۵ روز پیش رو است، لذا تعطیلی یک ماه و نیم کار بزرگی شده است، با اینکه می‌دانستیم که این بیماری خطر چندانی برای دانش آموزان ندارد، اما به دلیل مسئله انتقال این کار را انجام دادیم، همه دنیا تعطیلات ۱۵ روزه را در نظر گرفتند.

رئیس جمهور ادامه داد: به تمام ادارات اعلام کردیم که هر کارمندی که به نیاز به مرخصی دارد با دست و دلبازی این کار را انجام دهند. کرونا نشان داد که در حوزه ما تحجری وجود ندارد، اینکه نماز جمعه و اماکن متبرکه تعطیل شود کار آسانی نیست. به دلیل سلامت مردم این کار را کردیم، البته سخت است که درِ مسجدی و مکان متبرکه بسته شود. سال سخت، اما پر افتخاری را پشت سر گذاشتیم و به ملت تبریک می‌گویم.

روحانی گفت: دولت از آغاز سال با همه وجود آماده است و اولین روز رسمی کاری ما روز شنبه است که جلسه ستاد ملی کروناست. جلسه هیئت دولت هم صبح یکشنبه، روز بعثت پیامبر (ص) آغاز می‌شود، همه وزرا و مسئولانی که لازم است باید سر کار باشند، تعطیلات ندارند و باید سرکار خود باشند. اگر بر مردم سخت‌گیری می‌شود، به خاطر سلامت خود آنهاست، راضی نیستیم کسی در رنج باشد، اما ضروری است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۸
در انتظار بررسی: ۰
کورد شیر ایران
۰۴:۰۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
همه چیز ارزان و خوبه و اصلا گرانی نیست گرانی فقط تو امریکاست.و کمرها همه چاق و پرگوشتند از خوشی و جیبها پرپولند پروفسور حسن شما راحت شام بخور و راحت لا لای کن مواطب خودت باش کرونا نگیری زیاد هم خودتو خسته نکن آخه گفتند زیاد برای ملت فداکاری میکنی و زیاد بسته های کرونایی دادی مرحبا
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
نه بابا کجاشو دیدی این مردم حالا حالا ظرفیت دارند شما فشارتو بیشتر کن
ی بنده
۱۵:۱۶ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
بهتر بگه سال ۹۸ بدون نفت چرخید , نه اداره شد.
ناشناس
۰۷:۲۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
۳۰ بهمن متوجه شدی؟
من فکر میکردم فقط جمعه ها متوجه میشی
ناشناس
۰۳:۱۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
کمر مردم شکست تو این گرانی و تورم بعد میگین همه چی ارومه.... واقعا که
صالحی
۰۲:۰۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
رئیس جمهور محترم از سخنان گرانبهاتون این استنباط میشه که گویا شما سال۹۸در کشور حضور نداشتید؟؟؟؟!
سال۹۸، بیشتر ملت قطع نخاع شدند شما تازه دارید میگید کمر ملت زیر بار فشار خم نشد!!!
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
این چرا دیر متوجه میشه همش؟ یا اخر هفته یا اخر ماه؟؟
علی محمودی
۰۰:۵۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
کمک کنید به قشر ضعیف...گرونی زیاد شده...مردم ما حقشون این نیست...که خیلی هاشون تو این روزگار شرمنده خانوادشون شدن
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام اقای ریئس جمهورتراخدااجازه ندیدمسافرین بیاین شیرازاستان فارس مابخداازقرنطینه خسته شدیم ماسه هفته هست که قرنطینه هستیم ازخانه بیرون نیومدیم روانیست حالامسافرین بیایندهمه چیزوخراب نکن به ماهم رحم کنید
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
ما مردم گیلان چی داریم می کشیم از ۲۲ بهمن که برف اومده تا به امروز ۱ فروردین ما تو خونه ایم
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
کمر خودتون که خم نمیشه
کمر مردم امکان داره،البته اگه کمری مونده باشه
پژمان
۲۳:۲۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اقای روحانی حتما باید کمرمان قط میشد تاباور کنی تحت فشاریم؟
یه پنیر پگاه 4 تومنی شده هشت هزار و پانصد . بخدا بعضا تاماهها پنیر نمیخوریم . بسه دگ صورتمان را کم باسیلی سرخ کن
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
سبدحمایتی به ماکه فرزندم معلول وتحت نظربهزیستی است ندادن پس بکی هاسبدحمایتی کروناواریزشده دوفرزندم فاقدشغل وکارومتاهلندبه اوناهم ندادن.لطفارسیدگی کنید
سرباز وطن
۲۲:۰۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
آره ما هم که نمیدونم با فرجه ای که آمریکا به ایران داد 80 درصد صادرات نفتی ادامه پیدا کرد از همون اول نباید نفت میفروختین تا شوک به بازار نفت وارد بشه .
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
مردم شریف سیرجان به بندرعباس سفر نکنید لطفا
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
یک کم بیشتر از خودت تعریف کن
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
بله باید همینطور باشه پرایدی که 7میلیون میارزه میشه (نرخ کارخانه ای 46میلیون تومان تا 53میلیون تومان) و سایر کالاه های اساسی چند برابر شده آن هم به دستور حکومت و گرانی بر ملت تحمیل شده و به نوعی مالیات ها را بصورت غیر مستقیم چند برابر کرده و از ملت گرفتند باید همینطور بشه
ادام
۲۰:۵۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
امسال کجارا اداره کردی که با نفت باشه یا گاز همه چی ول بود که....
....برکت الله
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
30 بهمن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای ول به این تدبیر ، چی مهم تر از سلامتی مردم بوده که اینقدر زود متوجه شدید ؟
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
خم نشده خرد شده.
محمد
۰۷:۰۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
کمر مرد زیر بار مشکلات خم میشه اما خورد نمیشه آبجی.
Sh
۱۹:۵۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
بخدا خیلی رو داری
با اینکه خودم وضعیت بدی دارم اما جای تو شرمنده ی مردم هستم
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
جناب رئیس جمهور لطفا درد ما را با این حرفات تازه نکن اگه میشه یه لطف دیگه هم بکنی و اینکه تبریک عید به ملت نگو خواهشا
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
چرا با اعصاب مردم بازی میکنید؟
فقر
۱۹:۱۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
دیگه چی از جون ما میخواید من جوان ۲۳ ساله نمیتونم نان شب جور کنم چه برسه بخوان زن بگیرم
عرفان
۰۴:۰۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
بزن قدش هم دردیم
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
خسارت سیل 35 هزار میلیارد
طرحهای عمرانی افتتاح شده 33 هزار میلیار!
خسارت آبان هم به گفته خودتون نزدیک 20 هزار میلیارد!

بقیه خسارت‌های وارد شده هم بماند، یعنی فقط در دو مورد 55 هزار میلیارد خسارت دیدیم! خواهشاً برای کاهش این خسارت‌ها و مدیریت صحیح کشور یه فکر اساسی کنین، خیلی کارها رو میشد برای عدم خسارت‌ها انجام داد، نمونه اش رفتار درسای بود که در مساله بنزین میشد دولت بکار ببره اما راه غلط طی شد...
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
حالاهم دیرنشده همه اختلاس کننده هارادسته جمعی اعدام کنندبه عنوان پیش مرگان کروناتا۸۰م تامردم خوشحال شوند
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اگه ۳۰بهمن متوجه شدین چرا اعلام نکردین لابد منتظر جمعه دیگه ای بودین کمر ملت شکسته خم نشده لابد از یه ایران دیگه حرف میزنین
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
چرا تا وقتی که اقا برای مقابله با کرونا نامه به ارتش و سپاه نداده بودند ایشون اصلا پیداش نبود .
مصطفی
۱۸:۰۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
واقعا امسال کمرمون خم نشد بلکه شکست
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
نمیدونم کمرمون دیگه چجوری خم بشه
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام‌آقاحسن‌‌سبدمعشیتی‌به‌کی‌تعلق‌‌گرفته
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
آقای روحانی برای کسانی که حقوق ثابت دارند کاری کنید قانون مدیریت خدمات کشوری قرار بود تبعیض بین کارکنان دولت را بردارد ولی در آموزش وپرورش تبعیض فاحشی بین کارکنان آموزشی واداری ایجادکرده است به طوریکه کارکنان آموزشی بهره ای از قانون مدیریت خدمات نداشتند لطفارسیدگی کنید تاعدالت برقرارشود متاسفانه کسی پاسخگو نیست
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
دیگه نمی دونم برای شما فرهنگیا چه کار باید کرد ... .
یه صبح تا ظهری میرین سرکار تابستونها هم تعطیلین و اکثر هم در حال معامله کردن هستین بسه بابا خجالت داره
رضا
۲۱:۵۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
خداییش چقدر شما فرهنگیان از حقوق و مزایای خودتون می نالید. ما هم اندازه شما حقوق می گیریم ولی خدا رو شکر می کنیم و ناله نمی کنیم و سه برابر شما هم کار می کنیم.
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
در مورد بسته تشویقی اینترنت معلمان من با هشت سال سابقه معلمی در سایت ictgifts.ir کد ملی ام را وارد کردم اما جواب اومد که شما معلم نیستید ! شاید کارم چیز دیگریه خودم خبر ندارم
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
الان همه چیز گل و بلبل بجز اینکه اینترنت بهت تعلق نگرفت؟
مهدی
۱۷:۰۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اگه از 30 بهمن فهمیدید پس چرا انتخابات 2 اسفند رو بگذار کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اخه ادم بخاطر یه ویروس انتخاباتشو خراب نمی کنه ..
علی
۲۳:۵۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
دوستی که میگی به خاطر یه ویروس انتخاباتو خراب نمیکنه... ظاهرا جان مردم برای شما پشیزی ارزش نداره که این تفکر رو دارید، اگر یک ایرانی، فقط یک ایرانی بخاطر دیر اعلام کردن این بیماری فوت کرده باشه مسئولیت مرگش با مسئولین و کسایی هست که این حرفا رو میزنن
ناشناس
۰۶:۵۸ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
حالااین بنده خداها می گویند بمانید خونه
کو گوش شنوا
چقدر بعضی ها رودارند
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
مرحله کرونا رد میکنیم ما ایرانی هستیم مرحله بعد ک شهاب سنگه اونم رد میکنیم ک دایناسور ها هم نتونستن رد کنند ولی مردم ایران میتونه
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اینهم رد نمیشه خواهی دید چون دولت اصلا قصد اقدام جدی نداره
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
خخخخخ
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
خب، دیگه چه خبر؟
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
بدبختی بی پولی خخخخخخخخخ
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
کمرمونو نصف کردی
نابود شدیم
گرونی بیکاری
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
به حقوق سربازها رسیدگی کنید!!!
اگه نمیتونید حقوق مناسب بدید سربازی رو جمع کنید
درسته که جانمان فدای کشورمان ولی کدوم مسئول مفتی کار میکنه که سرباز ها باید مفتی کار کنن!!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اون مسئول هم حتما خدمت سربازی رو گذرونده و استخدام شده وحالا شده مسئول
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
یعنی ماهم سربازی بریم مسئول میشیم؟ اصلا شغل پیدا میکنیم؟
علی رضا قربانزاده
۲۳:۱۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
چیز دیگه چی؟ آب طالبی؟ بستنی؟ ....؟؟؟؟
یه عده سربازی رو با خونه خاله شون عوضی گرفتن
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
همه با هم برای حل مشکلات. یاعلی
کلیدسازی ۱۰۰ روزه
۱۵:۱۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
نفت و تبدیل به بنزین کردید به مردم فروختید بعد می گید اقتصاد بدون نفت کجا می تونید این همه راحت نفت تبدیل به پول کنید
احمد
۱۵:۱۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
وطن را سیل برد و زلزله زایید ویرانی
کرونا عربده کش آمده ایران به مهمانی
خدایا رحم کن بر ما بلای دیگری نفرست
برای امتحان این وطن کافیست
Reza
۱۵:۰۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
من متاهل بیکاردارای یک فرزندوخودم بیمه مشاغل ازادمیریزم بحساب ولی چرابه من وامثال من کمک معیشتی تعلق نگرفته پس ملاک دولت محترم چیه لطفاyjc محترم اینوازمسولین امربپرسین بنظردولت محترم چه کسی ازمامحتاج تره توی این روزاکه کارگری روزمزدهم دیگه گیرمون نمیادوبایدچطورحق بیمه خودمون روواریزکنیم الان که بیکاریم خدایاشکرت
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
منع آمد و شد در اتوبان قم تهران اجرا شود .
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
باید از سفرهای مردم بین شهرهای رشت و یزد و کاشان و تهران و قم و اصفهان و ساوه جلوگیری بشه
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
فعلا که متاسفانه دولت اعمال حاکمیت را کنار گذاشته و مردم را به حال خود رها کرده
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
کمر باید از زاویه ۹۰ بیشتر خم شه یعنی تا ۱۸۰ باید جا داشته باشیم؟؟؟؟
حمید
۱۴:۱۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اداره کشور بدون نفت اما از جیب مردم به این صورت هنر نیست.
علی
۱۴:۰۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
جناب رئیس دولت پس همه پزشک ها و متخصص های پزشکی که میگن خیلی قبلتر از 30 بهمن ما شاهد ویروس کرونا بودیم و باهاش درگیر بودیم دروغ میگن؟!!!!!!!!
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
ترور سردار ب قدری سخت وسنگین بوده و هست ک کام ما را هیچ شیرینی وعسلی شیرین نخواهد کرد وتا زنده ایم خونخواه او بوده وهستیم.مرررگ بر آمریکا با بند بند وجودم
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
ترور سردار ب قدری سخت وسنگین بوده و هست ک کام ما را هیچ شیرینی وعسلی شیرین نخواهد کرد وتا زنده ایم خونخواه او بوده وهستیم.مرررگ بر آمریکا با بند بند وجودم
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
آقای روحانی چطور اقتصاد ما بدون نفت اداره شد ؟این بنزینی که تولید میشه ودر کشور مصرف و فروخته میشه و برای یارانه ویا سایر امور مصرف میشه از نفت هست دیگه . درسته نتونستیم نفت صادر کنیم ولی داخل کشور تبدیل به بنزین شده وفروخته شده .پس اقتصاد ما همچنان وابسته به نفت هست .
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
خودشون تو ناز و نعمتن درد فشارهایی که به مردم اومدو واقعا احساس نمی کنن
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اگر واقعا راست میگین حقوق فروردین ماه ۳۰۰ نماینده مجلس را قطع کنید و بین ۳۰۰۰ خانوار بیکار شده ناشی از تعطیلی کرونا تقسیم کنید ، چون حقوق هر نماینده مجلس ۱۰ برابر یک شهروند معمولی در ایران است .
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
آقای روحانی کمر مردم زیر فشار های اقتصادی
مثل قوس کمان جومونگ خم شده نمیشکنه ولی درد که داره
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
دمت گرم .خیلی باحال گفتی.
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
سیل،زلزله،عین الاسد، هواپیمای اوکراینی، بنزین، کروناو....
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
شهادت سردار عزیزمون
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
مهمترین و بدترینش شهادت سردار سلیمانی بود کلن سال بسیار بدی بود و هنوزم هست
محمد
۱۳:۱۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
شهادت سردار، داغ به دل همه مومنان گذاشت. واقعا سال ۹۸ سال بدی بود.
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
در سال ۹۷ و ۹۸ بزرگترین طرح‌ها را افتتاح کردیم، ۲۲۷ طرح مهم با ۳۳ هزار میلیارد تومان افتتاح شد.خخخخخخخخ
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
مطمئنی
کمر من که خم شده
y
۱۲:۳۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
چه کنیم آخه برا قیمت بنزین هم دیر متوجه شدی
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
والا کمرمون شکسته
حامد
۱۲:۱۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
آقای روحانی حالت خوب سایت ثبت نام یارانه بست وازبهمن ماه 98تابه امروز یارانه به حساب ما پرداخت نشود حالا اشتباه انصراف ثبت شدکروناامدسایت بازنشودجبران نمیخوات کنی سایت بازکن http://refahi.ir/kernel/form