سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام برای مقابله با کرونا

با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام برای مقابله با کرونا، قرارگاه جهادی و خدمت رسانی ستاد با تمام توان ورود کرده و خدمات گسترده‌ای ارائه کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ودود حیدری، مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: هم اکنون وارد مرحله دوم فعالیت‌ها شده ایم و در مرحله اول در حوزه‌های مختلف اقدامات گسترده‌ای صورت گرفت.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته در مرحله اول این خدمات گفت: بیش از ۶۰۰ نفر از فعالین جهادی همکار ستاد در عرصه بهداشت و درمان را به سامانه ۴۰۳۰ معرفی کردیم تا در طرح ملی غربالگری ضدکرونایی و پاسخ به سئوالات و دغدغه‌های درمانی مردم مشارکت کنند که تاکنون با ۹۶ هزار دقیقه فعالیت دراین سامانه کمک قابل توجهی برای این سامانه ملی بوده اند.

حیدری افزود:دراین مرحله برای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و کم برخوردار بیش از ۲۵۰ گروه جهادی شامل نیرو‌های متخصص و متعهد و فداکار را در سراسر کشور ساماندهی کردیم.

مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی در توضیح خدمات انجام گرفته توسط این گروه‌ها افزود: حضور در بیش از ۴۰۰ نقطه شهر و روستا‌های کشور جهت ضدعفونی و گند زدایی، توزیع بیش از ۱۰۰ هزار بطری انواع محلول و ژل ضدعفونی کننده، تولید بیش از ۷۰ هزار ماسک و توزیع آن با هماهنگی مسئولین وزارت بهداشت در مناطق محروم، کمک به ضدعفونی کردن اماکن عمومی، مدارس، عابر بانک ها، معابر و محله‌های شهری و همکاری با دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه استانی جهت تولید، توزیع و تامین مواد ضدعفونی کننده از جمله خدمات این نیرو‌های جهادگر و متعهد بوده است.

وی افزود: همچنین به منظور قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت، از جمعی از پرستاران و پزشکان حاضر در خط مقدم مبارزه با کرونا در شهر‌ها و روستا‌ها، توسط گروه‌های جهادی ستاد قدردانی و تجلیل شد.

ودود حیدری خاطرنشان کرد:این آمار و گزارش‌ها مربوط به مرحله اول فعالیت گروه‌های جهادی همکار میباشد و مرحله دوم فعالیت قرارگاه بعد از ارسال بسته لوازم ضدعفونی کننده از پس فردا (پنج شنبه) با سازماندهی ۳۰۰ گروه جهادی همکار در سراسر کشور آغاز خواهد شد و تا پایان مقابله با این ویروس نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.