سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دیدار با رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی ؛

لاریجانی از خدمات بانک‌ها در بحران کرونا تقدیر کرد

لاریجانی از خدمات فعالانه شبکه نظام بانکی به مردم در شرایط بحران کرونا تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار محمدرضا حسین زاده، رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و مدیر عامل بانک ملی ایران، از خدمات فعالانه شبکه نظام بانکی به مردم در شرایط بحران کرونا تشکر و قدردانی کرد.

لاریجانی با اظهار همدردی و تسلیت به مناسبت جان باختن شماری از کارکنان خدوم شبکه بانکی کشور براثر ویروس کرونا و در جریان روند خدمت به مردم، برای آنان رحمت واسعه و برای خانواده هایشان از خداوند متعال، خواستار صبر و شکیبایی شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات بانک‌ملی‌ایران و دیگر بانک‌های کشور در ارائه گسترده خدمات الکترونیک به مردم افزود: توسعه این گونه خدمات، باعث کاهش مراجعات حضوری به شعب، پایین آمدن حجم تردد‌های غیرضروری در شهر‌ها و گامی موثر در قطع چرخه انتقال این این ویروس به حساب می‌آید.

لاریجانی در این دیدار همچنین توصیه‌های لازم را به نظام بانکی برای مراعات هرچه بیشتر وضعیت صاحبان کسب و کار و امهال در بازپرداخت وام‌های آنان مطابق ضوابط جدید و مشکلات مالی ناشی از بحران کرونا ارائه کرد.

در ابتدای دیدار حسین زاده، رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و مدیر عامل بانک ملی، گزارشی از روند خدمات بانکی کشور و تسهیلات درنظرگرفته شده برای صاحبان صنایع و مشاغل با توجه به شیوع ویروس کرونا به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.