سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۱۵ هزار حبه قرص روانگردان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰ میلیارد ریال لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سردار علی اکبر جاویدان گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای حمایت از تولید ملی و مبارزه با قاچاق کالا با انجام کار اطلاعاتی مطلع شدند که افراد قاچاقچی با یک دستگاه تریلی در حال انتقال مقادیر زیادی لوازم آشپزخانه از استان‌های جنوبی به داخل کشور هستند.

او گفت : ماموران با تحت نظر قرار دادن قاچاقچیان، زمانی که تریلی حامل قاچاق وارد حوزه استان لرستان شد به منظور جلوگیری از فرار قاچاقچیان با هماهنگی انتظامی استان لرستان، تریلی را در محور مواصلاتی خرم آباد- زال متوقف کردند.

سردار جاویدان افزود: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۲ هزار و ۷۵۰ عدد لوازم آشپزخانه، ۴۲۹ تخته پتو، ۸۴۷ ثوب روتختی و ۵۷۰ ثوب حوله قاچاق کشف ودر این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را ۲۰ میلیارد برآورد و یک نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع ذی صلاح معرفی شد

کرمانشاه چهارشنبه سوری آرامی را به نسبت سال‌های گذشته پشت سر گذاشت

 محمدرضا آمویی معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه چهارشنبه سوری آرامی را به نسبت سال‌های گذشته پشت سر گذاشت، گفت: با توجه به بحث شیوع کرونا و خانه نشینی عمده افراد، خوشبختانه امسال شاهد چهارشنبه سوری آرامی در سطح استان بودیم.

او گفت : در این بین برخی افراد متاسفانه نسبت به هشدار‌ها بی توجه بودند و اقدام به استفاده از مواد محترقه کرده و موجب آسیب به خود و دیگران شدند.

آمویی از کشف بیش از ۵۵ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه در سطح استان در این شب خبر داد وافزود: همچنین در این شب ۱۴ کیلوگرم اکلیل سرنج کشف شد.

او از دستگیری یازده نفر در رابطه با حوادث چهارشنبه سوری خبر داد وافزود: هر یازده نفر دستگیر شده مرد هستند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه افزود: همچنین ۳۷ خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت در این شب توقیف شده است.

آمویی از همکاری و همراهی مردم قدردانی کرد وافزود: خوشبختانه امسال شاهد همکاری خوبی از سوی مردم بودیم و چهارشنبه سوری امسال با حوادث کمتری نسبت به سال‌های گذشته همراه بود

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نسبت به پاکسازی چند محله آلوده به مواد مخدر شهر کرمانشاه اقدام کردند.

او گفت: در راستای اجرای این طرح گسترده که ۴۸ ساعت به طول انجامید ۱۱۵ هزار حبه قرص روانگردان، ۴۱ لیتر شربت متادون و ۶۰ قوطی پودر غیرمجاز کشف شد.

سلمانی ارزش محموله‌های غیرمجاز کشف شده را طبق نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری چهار نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

او گفت: برخورد با افرادی که با توزیع قرص‌های روانگردان امنیت شهر و جامعه را برهم می‌زنند، جزو اولویت‌های پلیس به شمار می‌رود .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.