سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارشنبه پایان سال در مازندران با ۴ مصدوم

چهارشنبه آخر سال در مازندران بدون حادثه‌ای جدی و فقط با ۴ مصدوم پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یحیی صالح طبری رییس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ مازندران ،گفت: حوادث چهارشنبه آخر سال در استان چهار  زخمی  به دنبال داشت که یک نفر به صورت سرپایی درمان و سه نفر دیگر در بیمارستان بستری شده بودند.

او افزود: این چهار حادثه در شهر‌های عباس آباد، تنکابن، گلوگاه و فریدونکنار اتفاق افتاد که یک مورد آسیب دیدگی به چشم و دو مورد پارگی انگشت دست ر ابدنبال داشت.

یحیی صالح طبری با بیان اینکه هر چهار مصدوم مرد و بین ۲۵ تا ۸۷ سال داشتند، ادامه داد: پیرمرد ۸۷ ساله‌ای به دلیل آسیب به چشم در بیمارستان تنکابن بستری است و مرد ۴۱ ساله‌ای نیز در عباس آباد به دلیل آسیب به دست مداوا و از بیمارستان ترخیص شد.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ مازندران ادامه داد: آقای ۳۰ ساله‌ای در گلوگاه به دلیل آسیب به دست در بیمارستان ثامن این شهر سرپایی مداوا و ترخیص شد و مرد ۲۵ ساله‌ای نیز به دلیل آسیب جزیی به دست در شیر محله فریدونکنار توسط تیم اورژانس درمان سرپایی شد.

صالحی طبری گفت: پارسال ۷۵ نفر و سال ۹۶ نیز ۱۳۲ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال روانه مراکز درمانی و بهداشتی استان شده بودند.

انتهای پیام /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.