سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذخیره مواد غذایی و کالا‌های اساسی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف ضروری در ایام نوروز متوقف نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی با اشاره به اینکه مردم هیچ نگرانی بابت کمبود کالا‌های اساسی نداشته باشند گفت: ذخیره مواد غذایی و کالا‌های اساسی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و هیچ کمبودی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه کالا‌های اساسی حداقل برای دو ماه استان تأمین شده است عنوان کرد: شوینده‌ها و مواد ضدعفونی در جریان تولید قرار دارند.

حاتمی با اشاره به اینکه انبار تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای سرشار است گفت: در زمینه میوه شب عید نیز علاوه بر بازار آزاد ۱۷۰۰ تن میوه به قیمت تنظیم بازار به تدریج وارد بازار می‌شود.

او با بیان اینکه نانوایی‌ها روز پنجشنبه تا ساعت ۲۲ فعالیت می‌کنند و روز جمعه تعطیل هستند، اما در ایام نوروز طبق روال عادی فعالیت دارند افزود: از مردم درخواست می‌شود نگرانی بابت اقلام اساسی نداشته باشند و از تجمع خودداری کنند.

حاتمی با اشاره به اینکه توزیع ماسک در داروخانه‌ها از امروز بعدازظهر آغاز می‌شود گفت: هرچند این توزیع به معنای پوشش کامل نیاز مردم نیست، اما بخشی از نیاز برطرف می‌شود و بعد از داروخانه‌ها در فروشگاه‌ها توزیع می‌شود.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.