سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدود ۷۰۰ لیتر محلول ضد عفونی کننده میان نانوایان مهاباد توزیع شد

رئیس اتحادیه نانوایان و شیرینی پزان مهاباد گفت: حدود ۷۰۰ لیتر سهمیه مواد ضد عفونی کننده بین نانوایان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مسعود ملا رئیس اتحادیه نانوایان و شیرینی پزان مهاباد گفت: ۷۰۰ لیتر محلول آب ژاول یا هیپوکلریت سدیم (NaOCl) برای ضد عفونی سطوح و محیط کار تمام واحد‌های نانوایان، نان سنگک، نان روغنی و بربری ها بین تمام واحد‌های نانوایی در مهاباد توزیع شد.

او با اشاره به اینکه با همکاری واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و بازرس اتحادیه همه روزه بر کار نانوایی‌ها نظارت می‌شود، افزود: در خصوص وزن، سهمیه آرد و رعایت نکات بهداشتی به نانوایان تذکر داده می‌شود همچنین در صورت مشاهده تخلف با متصدیان واحد‌های صنفی بدون هیچ اغمازی برخورد خواهد شد.

رئیس اتحادیه نانوایان و شیرینی پزان مهاباد گفت:  نان نیاز روزانه مردم و یکی از راههای بسیار مهم و انتقال غیر محسوس ویروس کرونا به داخل منازل است برای پیشگیری از شیوع این ویروس و اطمینان بیشتر بهتر است  همشهریان نیز در منزل  نان را مجدد   قبل از مصرف با استفاده از توسترهای برقی و گازی و یا ماکروویو  و ماهی تابه حرارت دهند.

ملا ادامه داد: دراین ایام نه تنها  نانوایی‌ها تعطیل نیستند بلکه روند خدمت رسانی آنها  با رعایت نکات بهداشتی بهتربه خدمات خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.