سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در آذربایجان غربی به ۹۵ رسید

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: در حوادث چهارشنبه آخر سال ۹۵ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،بهرامی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی در جمع خبرنگاران گفت: در حوادث چهارشنبه آخر سال  ۹۵ نفر مصدوم شدند که بیش از ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش دارد. 

 بهرامی  با اشاره به اینکه ارومیه با ۲۲ نفر بیشترین تعداد مصدومان را در حوادث امسال داشت، افزود: بر اثر استفاده از مواد محترقه ۲۰ نفر در خوی، هشت نفر در ماکو و هفت نفر در هرکدام از شهرستان‌های سلماس و چایپاره مصدوم شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: علاوه بر آن، ۶ نفر در نقده، چهار نفر در مهاباد، سه نفر در هرکدام از شهرستان‌های تکاب، چالدران، پیرانشهر و شوط و ۲ نفر در شهرستان‌های میاندوآب، پلدشت، بوکان و اشنویه مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

او از مصدومیت تنها یک نفر در شاهین دژ خبر داد و بیان کرد: از سردشت گزارشی مبنی بر مصدومیت ارسال نشده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امسال نیز نظیر سال گذشته، مورد فوتی در حوادث چهارشنبه آخر سال استان نداشتیم، اضافه کرد: در حالی که سال گذشته ۲ مورد قطع عضو ثبت شده بود، امسال خوشبختانه قطع عضوی گزارش نشده‌است.

بهرامی گفت: بیشتر افراد از ناحیه چشم و دست مصدوم شده و بیشترین آسیب‌ها از نوع سوختگی بود.

او افزود: از کل مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در استان، ۷۴ نفر معادل ۷۸ درصد مرد و ۲۱ نفر معادل ۲۲ درصد زن هستند.

 

انتهای پیام/ ن م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.