سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور پیامی انجام شد؛

قدردانیِ رئیس سازمان بسیج از جهادگران عرصه سلامت

سردار غلامرضا سلیمانی در پیامی از تلاش جهادگران بسیجی، متخصصان، پزشکان، پرستاران و همه سربازان خط مقدم جبهه سلامت در خدمت به بیماران و مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به مناسبت آغاز بهار و سال جدید از تلاش جهادگران بسیجی، متخصصان، پزشکان، پرستاران و همه سربازان خط مقدم جبهه سلامت در مبارزه با (ویروس کرونا) تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نوروز، یعنی روزی نو در تاریخ بشر و حالتی نو در زندگی انسان‌ها، یعنی روزی که شما با عمل خودتان، با حادثه‌ا‏ی که اتفاق می‌‏افتد، آن را نو می‏‌کنید. (امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی))

جهادگران بسیجی، متخصصان، پزشکان، پرستاران و همه سربازان خط مقدم جبهه سلامت
سلام علیکم

اعمال صالح بندگان به خصوص در حصن حصین توحید و سایه‌ی دلپذیر ولایت قدرتی سرمد و لایزال می‌آفریند که، چون سیلی خروشان، هر سدی را از میان برمی‌دارد و هر مقصودی را دست‌یافتنی می‌کند. خدمت به خلق موهبتی است الهی که یارای قدردانی آن را در هیچ دست کریمی جز آستان حضرت حق نمی‌توان یافت.

تلاش و مجاهدت بی ادعا، خالصانه، عاشقانه و شبانه‌روزی شما جهادگران عرصه سلامت در خدمت به بیماران و مبارزه با (ویروس کرونا)، برگ زرین و افتخار بزرگی است که از سوی خداوند سبحان نصیبتان گردیده است.

رسالت خود می‌دانم از عزم و همت والای تان در این جهاد فی سبیل الله قدردانی نموده و حلول سال جدید و بهار زیبای طبیعت که تجلی لایزال الهی است، را محضر همه شما خواهران و برادران عزیزم تبریک و تهنیت عرض نمایم.

توفیق روزافزونتان را در مسیر رشد و بالندگی بیش از پیش این مرز و بوم در ظل عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم (روحی‌فداه) از محضر خداوند منان خواستارم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.