سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف نقل و انتقالاتی سابق لیورپول مورد توجه رئال مادرید قرار گرفت

نبیل فکیر که در آخرین لحظات انتقالش به لیورپول منتفی شد، اکنون مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  باشگاه رئال مادرید علاقه زیادی به جذب نبیل فکیر بازیکن فرانسوی رئال بتیس دارد. فکیر در نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی قرضی از لیون به رئال بتیس پیوست و در این تیم عملکرد خوبی داشت.  

این بازیکن ۲۶ ساله در ۲۲ بازی این فصل، ۷ بار برای رئال بتیس گلزنی کرده و  ۶ پاس گل داده است. بازی‌های خوب او در ترکیب رئال بتیس از چشم کادرفنی رئال مادرید پنهان نمانده و براساس گزارش  نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، رئال مادرید آماده است ماریانو دیاز و یا جیمز رودریگز را به رئال بتیس پیشنهاد کند تا برای جذب فکیر مبلغ کمتری بپردازد.


بیشتر بخوانید:  پوگبا آماده تمدید قرارداد با منچستریونایتد


نبیل در بازی هفته قبل تیمش برابر رئال مادرید، در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت و پاس گل اول را برای سیدنی ارسال کرد تا نقش بسزایی در پیروزی ۱-۲ تیمش برابر کهکشانی‌ها داشته باشد.

تابستان سال ۲۰۱۸ لیوپول با قراردادی به ارزش ۵۳ میلیون پوند قصد داشت فکیر را جذب کند و در حالی که به نظر می‌رسید انتقال این بازیکن به آنفیلد قطعی شده، باشگاه انگلیسی از جذب فکیر منصرف شد و دلیل آن را معاینات پزشکی و نقص جسمی این بازیکن عنوان کردند.

پس از منتفی شدن حضور فکیر در جمع قرمزها، او برای یک سال دیگر لیون ماند و پس از پایان فصل با قراردادی ۵ ساله به رئال بتیس پیوست. در حال حاضر رئال مادرید آمادگی دارد مبلغ ۱۹ میلیون یورو برای صدور رضایتنامه این بازیکن پرداخت کند.


بیشتر بخوانید:  تمایل رئال مادرید به جذب هم تیمی حسینی


زین الدین زیدان پس از ناامید شدن از عملکرد برخی بازیکنان، به دنبال تقویت خط حمله تیمش است و قصد دارد با جدایی گرت بیل و جیمز رودریگز در فصل آینده از گزینه‌های بهتری استفاده کند.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.