سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۶۷۹بسته حمایتی از محل موقوفات خراسان جنوبی

۶۷۹بسته حمایتی در قالب طرح دست‌های مهربانی در آستانه نوروز از محل اجرای نیت موقوفات بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام بخشی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ارزش این بسته‌ها را ۹۲میلیون تومان از توزیع ۶۷۹ بسته حمایتی از محل موقوفات خراسان جنوبی محل اجرای نیت ۴۹موقوفه و چهار بقعه متبرکه استان اعلام کرد.

او افزود: طرح دست‌های مهربانی با استفاده از ظرفیت موقوفات، بقاع متبرکه و کمک‌های مردمی برای اقشار نیازمند در آستانه عید نوروز اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: بسته‌های حمایتی شامل مواد غذایی و البسه مورد نیاز خانوار‌ها در شب عید و همچنین بسته‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

حجت الاسلام بخشی پور گفت: این طرح در راستای رویکرد جدید سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر تقویت کارکرد‌های اجتماعی و خدمت رسانی به اقشار محروم و همچنین براساس رسالت ذاتی سازمان مبنی بر اجرای امینانه نیات واقفان در آستانه عید نوروز با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی خانوار‌های کم درآمد و مشکلات اقتصادی اجرا می‌شود.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.