سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا بهانه‌ تازه صهیونیست‌ها برای اعمال فشار بر فلسطینیان

مقامات رژیم صهیونیستی به بهانه جلوگیری از شیوع کرونا، محدودیت‌های رفت و آمدی شدیدتری را برای ساکنان کرانه باختری اعمال کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی محدودیت‌های بیشتری را در ارتباط با فلسطینیانی که برای کار وارد سرزمین‌های اشغالی می‌شوند، اعمال کرد.

نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونستی روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد پس از ارزیابی‌های امنیتی، فقط فلسطینیانی که در بخش مراقبت‌های بهداشتی، کشاورزی و ساخت و ساز مشغول به کار هستند، اجازه ورود داده می‌شود. در این بیانیه آمده است افرادی که وارد فلسطین اشغالی می‌شوند اجازه بازگشت به کرانه باختری را ندارند و لازم است تا چند ماه آینده در «اسرائیل» بمانند. کارفرما اقامتگاه آن‌ها را فراهم خواهد کرد.

تا صبح روز سه شنبه ۳۹ مورد ابتلا به ویروس کرونا در کرانه باختری گزارش شد که بیشتر آن‌ها در بیت الحم هستند. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هفته گذشته به نیرو‌های نظامی خود دستور داد ورودی‌های شهر بیت الحم بسته شود. اگرچه هنوز هیچ موردی از ابتلا به کرونا در غزه گزارش نشده است، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد بسته شدن گذرگاه غزه تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

با ثبت ۶ مورد جدید، شمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ در سرزمین‌های اشغالی به ۳۰۴ تن رسید. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که چهار هتل در تل‌آویو را به قرنطینه‌ای برای موارد مشکوک به ویروس کرونا تبدیل کرده است. صهیونیست‌هایی که علائم ویروس کرونا را دارند به این بیمارستان‌ها منتقل می‌شوند. این طرح مختص به تل‌آویو نیست و هتلی در قدس اشغالی نیز میزبان افرادی است که باید دوره قرنطینه اجباری را بگذرانند.

در حالی که صهیونیست‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای از شیوع کرونا وحشت‌زده شده‌اند، خود را برای شرایط بدتر آماده کرده‌اند. با توجه به مساحت اراضی اشغالی و اقتصاد شکننده این رژیم، سران صهیونیستی تا مدت‌ها از اظهار نظر‌های شفاف در این باره خودداری می‌کردند.

انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.