سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیرساخت فناوری اطلاعات در اختیار مردم و بازاریان قرار می‌گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت:زیرساخت فناوری اطلاعات استان بوشهر در اختیار مردم و بازاریان قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین‌فر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر صبح امروز در نشست بررسی زیرساخت‌های الکترونیکی بیان کرد: همکاری ادارات کل ارتباطات و فناوری، صنعت، معدن و تجارت، پارک علم و فناوری و سایر دستگاه‌های دولتی ضروری است.

او تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف خدمات رسانی مطلوب به مردم و تشویق به ماندن در خانه، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات استان بوشهر برای فروش الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ادامه داد: استان بوشهر با دارا بودن حدود ۴۰ هزار واحد صنفی، یکی از استان‌های فعال در زمینه فروش الکترونیکی بوده و طی سال‌های گذشته مقام برتر در فروش الکترونیکی روستایی در کشور کسب کرده است.

زرین فر با تاکید بر توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت در مقابله با بیماری کرونا افزود: برای فروش الکترونیکی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، زیرساخت فناوری اطلاعات استان بوشهر در اختیار مردم و بازاریان قرار می‌گیرد.

او یادآور شد: بر اساس طرح ارائه شده تمامی فروشگاه‌ها می‌توانند صفحه عرضه کالا‌های خود را در سایت و پلتفرم خاص بارگذاری کرده و شهروندان کالای درخواستی خود را در سریع‌ترین زمان از طریق خدمات الکترونیکی دریافت کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.