سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری چادر‌های منطقه تفریحی تجریان در بخش چوار

جانشین دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان ایلام از جمع آوری چادر‌های منطقه تفریحی تجریان در بخش چوار واقع در شهرستان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ امیری مقدم جانشین دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان ایلام گفت: امروز با حضور جمعی از مسئولان قضایی و انتظامی شهرستان ایلام، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا حدود ۲۰ تخته چادر در این منطقه جمع آوری شد.

او ادامه داد: طرح  جمع‌آوری چادر‌هایی که در مناطق تفریحی و تفرجگاه‌ها برپا می‌شوند تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت .

جانشین دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان ایلام اظهار کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که از برپایی چادر در مناطق تفریحی و تفرجگاه‌ها خودداری کنند ، زیرا همواره از برپایی این گونه چادر‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد .

برخی از مردم استان ایلام طبق سنت‌های دیرینه، هرساله در ایام نوروز درمناطق تفریحی و تفرجگاه‌ها چادر‌هایی را برپا می‌کند، اما امسال به شهروندان گرامی توصیه می‌شود که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه‌های خود بمانند و نکات بهداشتی را نیز رعایت کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.