سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با ماندن در منزل روند شکست کرونا را تسریع بخشیم

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب از عموم مردم خواست تا با ماندن در منزل، سهم خود را در شکست بیماری کرونا ایفا کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سجاد اعظم  حمایت از راه اندازی پویش «سهم از کرونا» گفت: همه ما عضو یک جامعه هستیم و به یک اندازه برای شکست دادن بحران ایجاد شده سهم داریم.

او با بیان اینکه انجام درست وظیفه در مقابل بیماری کرونا می‌تواند هرچه سریعتر آن را ریشه کن کند، گفت: شاید مهمترین وظیفه‌ای که امروز بر عهده عموم مردم قرار دارد ماندن در خانه و پرهیز از حضور در اماکن عمومی است.

اعظم  بیان کرد: خود من در هفته‌های اخیر و پس از تعطیلی لیگ برتر هندبال به ندرت از منزل خارج شده ام تا سهم خود را از شکست دادن کرونا انجام داده باشم.

مدیرعامل نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور گفت: اگر همه به وظایف خود درست عمل کنند زودتر از آنچه که اعلام شده می‌توانیم کروما را شکست دهیم.

او گفت: من به همه هم استانی و‌ها بخصوص طرفداران تیم زاگرس توصیه می‌کنم با ماندن در منزل روند شکست کرونا را تسریع بخشیده و سهم خود را در مقابله با این بیماری ایفا کنند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.