سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودرو‌های غیر بومی در هشترود اعمال قانون می‌شوند

 فرماندار هشترود از اعمال قانون در خصوص خودرو‌های غیربومی (پلاک غیر آذربایجان شرقی) که به هشدار‌های قبلی توجه نداشته و به هشترود سفر کرده‌اند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، امینیان فرماندار هشترود از اعمال قانون در خصوص خودرو‌های غیربومی (پلاک غیر آذربایجان شرقی) که به هشدار‌های قبلی توجه نداشته و به هشترود سفر کرده‌اند، خبر داد.

امینیان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح منطقه، بیمارستان امام حسین (ع) با دو بخش جداگانه و ۴۸ تخت مجهز آماده ارائه خدمات به افراد مشکوک است.

او افزود: از لحاظ تامین اقلام بهداشتی در سطح شهرستان، مشکلی نداریم و تمامی اقلام مورد نیاز از جمله مواد شوینده و ضد عفونی کننده در داروخانه‌ها یافت می‌شود.

او گفت: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال کم فروشی و گرانفروشی مواد بهداشتی در داروخانه‌ها، برای افراد متخلف در این خصوص پرونده تشکیل شده و بعد از آن به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

امینیان  افزود: ضد عفونی تمامی مناطق شهری و روستایی با همکاری سپاه، بسیج مردمی، نیروی انتظامی، هلال احمر و تمامی اعضای ستاد مبارزه با کرونا در دستور کار قرار گرفته و گندزدایی در این منطقه تا برطرف شدن کامل این بیماری ادامه خواهد یافت.

او گفت: تعطیل کردن صنوف غیر ضروری در هشترود برای پیشگیری از شیوع کرونا واجب و لازم الاجراست و دستوراتی در این خصوص به اداره صمت شهرستان، صادر شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.