سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه قرارگاه مبارزه با کرونا برگزار گردید

جلسه قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان اندیکا و مسئولان امر برگزار گردید

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در این جلسه قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا گفت: کنترل ۴ ورودی شهرستان همچنان باید ادامه داشته باشد و غربالگری مسافران صورت گیرد.

او در ادامه با اشاره به لزوم تعطیلی قلیانی ها، افزودند: سرکشی و نظارت بر فروشگاه‌ها و بهداشت اماکن می‌بایست با جدیت ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: در آستانه کوچ عشایر هستیم و باید با یک برنامه ریزی مناسب، این امر به تعویق بیفتد و به زمان دیگری موکول گردد، زیرا امکان انتقال ویروس وجود دارد.

امام جمعه اندیکا گفت: اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم مانند الکل، ماسک و دستکش می‌بایست تامین شود و در این خصوص از همه ظرفیت‌ها خصوصا خیرین استفاده شود و بدین وسیله از خیر بزرگوار بلدی که مساعدت کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او ادامه داد: نهاد‌های حمایتی شهرستان توجه جدی به نیازمندان داشته باشند و در این شرایط از خانواده‌های نیازمند در شب عید حمایت کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.