سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نرخ میوه شب عید در مازندران اعلام شد

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: قیمت پرتقال شب عید ۵ هزار تومان و سیب درختی ۶ هزار تومان در مازندران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،یعقوبی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه توزیع میوه شب عید از امروز سه شنبه ۲۷ اسفندماه به مدت سه روز انجام می‌شود، گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان قیمت سیب و پرتقال ویژه شب عید در استان به ترتیب به ازای هر کیلوگرم ۶ و ۵ هزار تومان تعیین شده است.

او با بیان اینکه ۵۰۰ تن سیب و ۵۰۰ تن پرتقال شب عید در مازندران توزیع می‌شود. افزود: توزیع این محصول برعهده فرمانداران شهرستان‌ها گذاشته شده است.

یعقوبی با بیان اینکه مباشران خرید، پرتقال را به مبلغ ۴ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به استان‌های دیگر عرضه کرده‌اند، گفت: قیمت پرتقال در بسیاری از استان‌ها تا شش هزار تومان رسیده است، اما، چون مازندران تولیدکننده این محصول است، تاحدی قیمت در آن کمتر است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: ۶۵۰ تومان به ازای هرکیلوگرم سود مباشر توزیع پرتقال تعیین شده که با احتساب آن قیمت پرتقال در استان به ۵ هزار تومان می‌رسد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.