سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵ هزار جهادگر استان مرکزی در خدمت مبارزه با کرونا

۱۳۰ گروه جهادی در استان مرکزی کار کمک به مقابله با شیوع کرونا را در بین مناطق محروم برعهده دارند.

محترمی رئیس بسیج سازندگی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در خصوص خدمات و ماموریت این نهاد مردمی در مناطق محروم برای مقابله با شیوع و گسترش کرونا گفت: همزمان با شیوع کرونا در استان مرکزی و کشور بسیج و بسیج سازندگی برای خدمت به مردم در این عرصه وارد میدان شد.

محترمی افزود: ۵ هزار جهادگر در قالب ۱۳۰ گروه جهادی، ضدعفونی معابر و اماکن، توزیع اقلام بهداشتی، تولید ماسک بهداشتی و آموزش و اطلاع‌رسانی را تاکنون انجام داده اند.

او اضافه کرد: اکنون ۲۸ کارگاه تولید ماسک بسیج سازندگی زیر نظر شبکه بهداشت در حال تولید ماسک بهداشتی روزانه ۱۸ هزار عدد ماسک تولید و در اختیار مناطق محروم و روستایی قرار می‌دهند.

رئیس بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی ذر بین مناطق محروم و روستایی فعال هستند با توجه به اینکه شیوع کرونا به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم خسارت وارد کرد و مردم مستضعف جامعه در این قضیه متضرر شدن ۳ هزار بسته سبد معیشتی در قالب سبد کالا به ارزش ۱۲ میلیارد ریال از سوی گروه‌های جهادی و پایگاه مقاومت بسیج در مناطق محروم و روستایی توزیع شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.