سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی ۲۴ ساعت؛

۸ نفرمهابادی مبتلا به کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: آمار مبتلایان کرونا در شهرستان مهاباد به ۸ نفر رسید.

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد و در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با افزوده‌شدن ۲ نفر دیگر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان مهاباد به ۸ نفر افزایش پیدا کرد.

او با بیان اینکه روند افزایشی در این خصوص را همچنان شاهد هستیم، افزود: بیماران کرونایی در بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی مهاباد تحت نظر مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد با اشاره به موارد ناقل کرونا ویروس اضافه کرد: تحقیقات نشان داده است دستگیره خودرو، دسته کلید، ساعت، انگشتر، دکمه‌های آسانسور و نازل جایگاه‌های سوختگیری دارای بیشترین آلودگی هستند.

او یاد آور شد: هم اکنون در دوره پیک این ویروس قرار داریم و احتمال افزایش مبتلایان به ویروس زیاد است، لذا قرنطینه خانگی و اقدامات پیشگیرانه به وسیله شهروندان باید با جدیت بیشتری ادامه یابد.

بهزاد اظهار داشت: این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکار‌های ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد تصریح کرد: ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا ۲ هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی، چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

انتهای پیام / س خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.