سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار مبتلایان به کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان افزایش نیافته است

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: کماکان آخرین آمار مبتلایان به کرونا در جنوب استان، پنج مورد است و مورد مثبت جدیدی گزارش نشده است.

دکتر امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:تاکنون بیش از ۲۵۰۰ مورد مشکوک غربالگری بعمل آمده که ازین تعداد ۵ نفر مثبت که ۴ نفر بهبود پیدا کرده و ترخیص شده و نفر پنجم در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر است.

حدود ۱۵۰ نفر نیز مشکوک  به کرونا از ابتدای شیوع تاکنون به کرونا و بستری شده اند که ازین تعداد ۷۰ نفر بهبود و ترخیص شدند.

شهروندان درصورت داشتن علایم تنگی نفس بهمراه تب وسرفه خشک حتما به نزدیکترین مراکز درمانی مراجعه نمایند و سایر شهروندان نیز با مراجعه به سامانه خودارزیابی الکترونیکی وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir و تکمیل پرسشنامه مربوطه از سلامت خود مطلع شوند.

متاسفانه مشاهدات عینی سطح شهر حاکی از جدی نگرفتن موضوع توسط شهروندان است که این موضوع باتوجه به نوع ارتباطات اجتماعی مردم منطقه نگران کننده است و درصورتیکه به توصیه "درخانه ماندن" توجه نکنیم و اصرار بر ادامه تردد‌های غیرضروری داشته باشیم قطع یقین زنجیره انتقال بیماری ادامه داشته، فرایند بیماریابی دچار اختلال شده و شناسایی بیماران مبتلا نیز مشکل می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.