سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمل غیربهداشتی مرد جوان در متروی بلژیک!

پسر جوان با مالیدن آب دهان خود به میله فلزی داخل واگن مترو صحنه‌ای مشمئزکننده را رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا در جهان موجب انقلابی در عادات و رفتار‌های اجتماعی شهروندان شده است. پرهیز از دست دادن، استفاده از دستکش و ماسک در هنگام عبور در اجتماع و رعایت فاصله با دیگران نمونه‌هایی از این رفتار هاست. شیوع این ویروس که اکنون در ۱۶۵ کشور جهان مشاهده شده این زنگ خطر را به صدا درآورده است که همه باید برای کنترل، پیشگیری و ریشه کن کردن آن همکاری کنند.

رصد افرادی که در مکان‌های شلوغ رفتار‌هایی پرخطر از خود نشان می‌دهند یکی از این اقدامات است. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از قطار‌های متروی کشور بلژیک رخ داد و یک جوان که رفتاری پرخطر از خود نشان می‌داد توسط پلیس بازداشت شد. این پسر جوان که اقدام به مالیدن آب دهان خود به میله فلزی داخل واگن کرده بود پس از رصد شدن توسط یکی از شهروندان توسط پلیس بازداشت شد.

در ویدئویی که توسط این مسافر تهیه شده است عمل غیربهداشتی این پسر جوان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این مرد جوان با وجود استفاده از ماسک آن را برای لحظاتی از مقابل دهان خود برداشته و با دست آب دهان خود را به میله فلزی می‌مالد. مسافر دیگری که شاهد تکرار این صحنه از سوی این جوان بود ویدئویی از او تهیه و در فضای مجازی منتشر کرد. پلیس محلی بلژیک با بررسی این ویدئو و کمک دوربین‌های مدار بسته این پسر جوان را شناسایی و او را بازداشت کرد.

رفتار پرخطر این جوان بلژیکی در یک مکان عمومی در حالی خبرساز می‌شود که هفته پیش نیز حمله فیزیکی به یک زن چینی که در داخل هواپیما و بدون داشتن ماسک سرفه می‌کرد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.