سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان:

مردم نگران کرونا نباشند، با خیال آسوده برای اهدا خون بشتابند

صادق جلیلی گفت: ویروس کرونا از طریق اهد خون منتقل نمی‌شود، لذا هموطنان برای اهدا خون و نجات جان همنوعات بشتابند.

صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان با حضور در پایگاه انتقال خون اهواز و ضمن اهدای خون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و درگیری مردم با این بحران و کاهش آمار فراورده‌های خونی در بانک خون و بنا به درخواست سازمان انتقال خون استان بر خود لازم دیدیم به منظور رفع نیاز بیماران بستری در بیمارستان‌ها، در پایگاه انتقال خون حضور پیدا کنیم و در این کار انسان دوستانه سهیم باشیم.

او از آحاد مختلف مردم جهت اهدای خون دعوت کرد و افزود: اهدای خون، اهدای زندگی به بیماران نیازمند است و با توجه به شرایط استریلیزاسیون و دقت و اهتمام پزشکان و عوامل سازمان انتقال خون، نسبت به سلامت اهدا کنندگان خون، هیچگونه خطری متوجه آن‌ها نخواهد بود و جای نگرانی نیست.

براساس این گزارش؛ مدیر درمان درمان تامین اجتماعی خوزستان و جمعی از کارکنان مدیریت با حضور در پایگاه انتقال خون کلانشهر اهواز و با هدف عمل به توسعه مسئولیت اجتماعی، همدلی و همراهی با آحاد مردم به جمع اهدا کنندگان خون پیوستند.

عبدالعزیز فقهی مدیرکل سازمان انتقال خون خوزستان از همکاری مستمر مدیر درمان تامین اجتماعی و مجموعه تحت مدیریت او به صورت ویژه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.