سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۹ اتحادیه اصناف در شهرستان ملایر

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: ۹ اتحادیه اصناف شهرستان که نیاز اساسی مردم را توزیع می‌کنند همچنان به مردم خدمات دهی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت الله ولدی، فرماندار ویژه شهرستان ملایر در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس گفت: از ۳۲ اتحادیه فعال  اصناف شهرستان ملایر با پیشنهاد اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، ۹ اتحادیه همچنان فعال و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

او از تعطیلی۲۳ اتحادیه اصناف شهرستان برای پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و افزود: این تعطیلی ها برای حفظ سلامت مردم و در صنوفی است که ارتباط مستقیم با نیاز های اساسی مردم به خصوص  تغذیه آنها ندارد.

فرماندار ویژه ملایر گفت: کمیته‌ها و قرارگاه‌های زیرمجموعه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس شهرستان ملایر با وظایف مشخص تعیین شدند.

قدرت الله ولدی افزود: آرایشگاه‌های مردانه، زنانه، طلا فروشان و روز بازار‌ها در سطح شهرستان هم  برای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل شده اند.

او بیان کرد: ورودی شهر ملایر از سمت میدان استقلال به صورت ۲۴ ساعته کنترل و افرادی که از دیگر شهرستان‌ها وارد ملایر می‌شوند مورد تست تب سنجی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.