سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تجهیز مراکز تب سنجی در مبادی ورودی مازندران

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران افزایش تجهیزات و منابع انسانی در مبادی ورودی استان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  سرهنگ علی عارف نژاد معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با قدردانی از زحمات نیرو‌های مستقر در مبادی ورودی و خروجی استان و ایستگاه‌های تب سنجی بر لزوم افزایش تجهیزات و منابع انسانی تاکید کرد و گفت: با وجود توصیه‌های مسئولان بهداشتی کشور و استان و راه اندازی پویش عمومی نه به سفر، متاسفانه همچنان شاهد سفر برخی افراد به مازندران هستیم.

او افزود:حجم سفر‌ها و کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در استان مشکلاتی را برای کادر درمانی ایجاد کرده است که برای دستیابی به نتیجه مطلوب باید امکانات در این مراکز افزایش یابد.

سرهنگ علی عارف نژاد ادامه داد: ماموران دانشگاه علوم پزشکی، جمعیت هلال احمر، بسیج و انتظامی اکنون در این ایستگاه‌ها حضور دارند و تعدادی از افراد مشکوک به کرونا قرنطینه یا به مبدا سفر بازگردانده شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران افزود: قرارگاه پدافند زیستی استان فعالیت واحد‌های صنفی، مذهبی، گردشگری و توریستی استان را ممنوع کرده است، اما برای قطع زنجیره انتقال این ویروس مردم نیز باید سفر‌های غیرضروری خود را قطع کنند.
انتهای پیام/ ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.