سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرخش چرخ خط تولید لباس‌های بیمارستانی در شیراز

با دستور رئیس کل دادگستری استان فارس و پیگیری دبیر ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان خط تولید لباس‌های بیمارستانی در شیراز مجدداً فعالیت خود را از سرگرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید عبدالنبی نجیبی معاون قضایی و دبیر ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: فعالیت شرکت تولیدی فاروج گستر پیش از این طی فرآیند حقوقی و با دستور قضایی متوقف شده بود که با دستور اکید رئیس کل دادگستری استان فارس به منظور حمایت از تولید و نیاز مبرم این ایام به تولید لباس های بیمارستانی مشکلات حقوقی آن در ستاد به صورت ویژه پیگیری و با دستور رفع توقیف فعالیت خود در زمینه تولید لباس ایزوله، لباس‌های بیمارستانی و تولید ماسک را از سرگرفت.

او ادامه داد: در اجرای این دستور تضمین لازم به منظور حفظ حقوق خواهان او گرفته شده است.

نجیبی تصریح کرد: با توجه به سابقه این واحد تولیدی در کشور علاوه بر بخشی از تولید لباس‌های بیمارستانی داخل استان تولیدات این شرکت به سراسر کشور نیز ارسال خواهد شد.

این واحد تولیدی که پیش از توقف فعالیت با ظرفیت ۵۰ هزار لباس مختلف بیمارستانی بزرگترین واحد تولیدی در جنوب کشور بود؛ هم اکنون فعالیت حداقلی خود را آغاز کرده است که به گفته مدیر این شرکت با جذب نیرو‌های ماهر تولید افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.