سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست ناپذیری را با BBA تجربه کنید

چقدر از مدیریت می‌دانید؟ بسیاری از افراد با راه اندازی یک کسب و کار جدید یا استخدام در یک شرکت و قرار گرفتن در مقام مدیر یا سرپرست بخش، این طور فکر می‌کنند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، چقدر از مدیریت می دانید؟ بسیاری از افراد با راه اندازی یک کسب و کار جدید یا استخدام در یک شرکت و قرار گرفتن در مقام مدیر یا سرپرست بخش، این طور فکر می کنند که حتما در کارشان موفق می شوند و مانند هزاران مدیر پله های موفقیت و پیشرفت را یکی یکی طی می کنند. اما این درحالیست که از مدیریت فقط اسم آن به گوش شان خورده و از روش ها یا مهارت های مورد نیاز آن هیچ نمی دانند.

البته احتمال این وجود دارد که در ابتدای راه همه چیز ساده به نظر برسد و شما که در مقام مدیریت یک بخش یا شرکت قرار گرفتید، به موفقیت های کوچک و موقتی دست پیدا کنید، اما آیا این ماندگار است؟ تا به حال به این موضوع فکر کردید چگونه این موفقیت های کوچک و موقت را به موفقیت های بزرگ تر و مستمر تبدیل کنید؟ چگونه برنامه ریزی کنید که کسب و کار خود را به سمتی سوق دهید که سودآور باشد؟ پاسخ این پرسش ها اصلا سخت نیست.

شاید امروزه به افراد زیادی بربخورید که چیزی از مدیریت صحیح و اصولی نمی دانند، به همین دلیل پس از گذشت مدتی با شکست مواجه می شوند؛ کسب و کاری که با سرمایه ای فراوان و هزاران امید و آرزو راه اندازی شده در مدتی کوتاه تعطیل می شود. یا افرادی که بدون هیچ دانشی در اداره امور یک بخش از یک سازمان یا شرکت، ناموفق هستند. حتما شما هم برای این که به سرنوشت این دو گروه از افراد دچار نشوید و به یک مدیر خوب تبدیل شوید تاکنون مطالب زیادی درباره بایدها و نبایدهای یک مدیر خوانده اید و می دانید که نقش یک مدیر بسیار مهم است.

همیشه به یاد داشته باشید که مدیر بودن و مدیریت کردن ساده نیست و اداره یک صندلی قدرت می تواند کاری سخت باشد. تاکنون این سوال برای تان پیش آمده که آيا بدون این که از كاركنان و زیردستان خود سوال كنيد به بهترين نحو كارشان را انجام می دهند؟ آيا در غياب تان از شما تعريف می كنند؟ آیا به شما به عنوان یک فرد معمولی و رئیس احترام می گذارند؟ آیا تا به امروز موفقیتی چشمگیر داشتید؟ اگر پاسخ تان به این سوالات منفی است پس لازم است که این مطلب را تا پایان بخوانید، ما به شما راهی نشان می دهیم که با قدم گذاشتن در آن به مدیر و رهبری دوست داشتنی و موفق تبدیل می شوید و به موفقیت های بزگ و مستمر دست پیدا کنید.

دور BBA شما را تا اوج پیش می برد

بی پولی، شکست، تعطیلی کار، عدم بازگشت سرمایه، اخراج و مواردی مانند این ها، برای هیچکس خوشایند و جذاب نیست، بلکه بالعکس مانند یک کابوس است. اگر می خواهید با اطمینان در دنیای تجارت قدم بردارید و هرگز به درهای بسته نخورید، پس با برنامه ریزی و دانش کافی پیش بروید. قطعا این شعر معروف "تا پای گور دانش بجوی" به گوش تان خورده؛ مفهوم آن هم این است که کسب دانش در هر زمینه ای که باشد، پایان ندارد.

مدیریت و رهبری هم از آن دسته اموری است که برای موفق بودن و موفق ماندن در آن باید دانش و مهارت مورد نیاز آن را کسب کرد تا براساس آن ها برای پیشرفت و توسعه کار، برنامه ریزی کرد. این کار نیز تنها یک راه حل مطمئن و تضمینی دارد؛ شرکت در دوره های مدیریت کسب و کار. دوره  آموزشی مانند BBA یا Bachelor of Business Administration می تواند برای شروع این راه مناسب باشد. اگر واقعا قصد دارید در کسب و کارتان موفق شوید و همیشه مدیر و رهبری درجه یک باشید، نیاز به یک دانش کامل از روش های مدیریت کسب و کار دارید تا با استفاده از آن بتوانید در دنیای تجارت پیروز شوید. این دانش جامع و گسترده در دوره BBA خلاصه می شود.

شاید بدانید که این روزها اکثر امور بر پایه استراتژی های موفق طرح ریزی و اجرا می شود. پس در دنیایی که استراتژی های مختلف برای بازار وجود دارد، انتخاب درست یک استراتژی بازاریابی یا کسب و کاری بسیار مهم و حائز اهمیت است. با شرکت در دوره آموزش BBA می توانید، بر کسب و کار خود مسلط شوید و نبض بازار را به دست بگیرید. این که بدانید در مسیر شغلی تان چه کاری انجام دهید تا کسب و کار خود را توسعه دهید، نیاز به مهارت های اولیه مدیریتی دارد که باز هم در مدیریت کسب و کار خلاصه می شود.

دوره BBA فن پردازان، شانس شما برای پیروزی در میدان تجارت

گفته شد که برای موفق شدن و موفق ماندن باید به کسب دانش و مهارت بپردازید؛ حال فرقی نمی کند صاحب کسب و کار هستید یا مدیر و سرپرست بخشی از شرکت. به طور کلی تنها فردی می تواند به خود لقب حرفه ای بدهد که هر روز اطلاعات و دانش خود را در هر زمینه ای که در آن فعالیت دارد؛ به روز می کند. به عبارتی آن چیزی که دیروز آموخته اید دیگر برای امروز مفيد نيست، بنابراین حتی افرادی که در سطوح بسیار بالای شغلی قرار دارند، نیازمند به روز کردن آموخته ها و دانش خود هستند.

آموزش BBA راهیست برای رسیدن به سطوح بالای شغلی. اگر تمایل دارید چه در کسب و کار خود چه در شرکتی که استخدام شدید، میان دیگر رقبا و سایر مدیران و کارمندان همیشه بهترین و موفق ترین باشید، وقت خود را تلف نکنید. با توجه به گسترش علم و دانش، مدیران نیاز دارند تا برای نزدیک تر شدن به موفقیت، دانش خود را در زمینه مدیریت کسب و کار افزایش دهند. موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان با ارائه خدمات در این زمینه راه را برای رسیدن شما به موفقیت هموار می کند.

این موسسه آموزشی با برگزاری دوره مدیریت کسب و کار و ارائه گواهینامه معتبر این امکان را برای شما فراهم می کند که با کسب مهارت ها و دانش تخصصی لازم، مدیری برتر باشید و کسب و کار خود را گسترش دهید. از مزیت های شرکت در دوره BBA موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان، ارائه گواهینامه ای است که علاوه بر این که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، دارای تاییدیه سازمان WES کانادا نیز می باشد. این یعنی، درصورتی که به فکر مهاجرت نیز هستید و قصد دارید تا در کشوری دیگر به کار یا ادامه تحصیل بپردازید، باز هم گواهینامه BBA به کمک تان می آید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.