سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از اپلیکیشن اداره کل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری

به مناسبت هفته منابع طبیعی، از اپلیکیشن اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و برای اولین بار در کشور، اپلیکشن اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از سوی روابط عمومی این اداره کل طراحی و رونمایی گردید.

مریم راهنورد مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در تشریح این خبر گفت: این نرم افزار با هدف افزایش آگاهی عمومی و حرکت به سمت الکترونیکی شدن خدمات (E-Government) با استفاده از تلفن‌های همراه، رایانه‌ها و اینترنت برای ارائه خدمات عمومی به شهروندان طراحی گردیده است.

او با اشاره به اینکه اپلیکیشن اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری قابلیت نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید را داراست افزود: ارایه سیمای منابع طبیعی و آبخیزداری استان، قوانین و مقررات مربوط به منابع طبیعی و واگذاری اراضی ملی، پخش نمایش شامل مستند‌های آبخیزداری، موشن گرافی ها، کلیپ اقدامات، ترانه ها، عکس حوضه‌های آبخیز و انتشارات از قبیل کتاب‌های آموزشی و بروشور‌های اطلاع رسانی وهمچنین نمایش کل اخبار روزانه و سالانه ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری سراسر کشور از جمله قابلیت‌های این نرم افزار است.

راهنورد اضافه کرد: در بخشی دیگر از این نرم افزار امکان دسترسی به آدرس ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان برای کاربران فراهم شده است.

راهنورد در خصوص سهولت در ارائه خدمات الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری بهره برداران و ارباب رجوعان به اداره کل، از بارگذاری لینک سامانه‌های ارباب رجوع محور از جمله میز خدمت الکترونیکی، سامانه تمدید پروانه چرای دام و ... در این نرم افزار خبر داد.

او در پایان خاطر نشان کرد: در این نرم افزار، سامانه گزارش تخلفات درعرصه منابع طبیعی برای کاربران در نظر گرفته شده که هر گونه گزارش بعد از ارسال به صورت اینترنتی به آدرس ایمیل یگان حفاظت اداره کل ارسال و پیگیری می‌گردد.

لازم به ذکر است؛ علاقمندان جهت نصب این برنامه اندرویدی بر روی تلفن همراه خود می‌توانند از طریق نشانی https://app.puzzley.ir/mobile/F۴FO-J۵F۷-۶۵۵۴-۸UYN اقدام نمایند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.