سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آل‌اسحاق در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

از اردیبهشت درگیر شرایط سخت اقتصادی خواهیم شد

عضو شورای موتلفه اسلامی گفت: از اردیبهشت ماه درگیر یک شرایط سخت اقتصادی خواهیم شد.

یحیی آل اسحاق عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ما از اردیبهشت ماه درگیر یک شرایط سخت اقتصادی خواهیم شد؛ رکود اقتصادی که به دلیل کرونا در کشور ایجاد شده است، مشکلاتی را در کشور به وجود خواهد آورد.

او افزود: کالا‌هایی که در شب عید به فروش نرفت به عنوان مرجوعی به کارخانجات باز خواهند گشت؛ چک‌های برگشتی، تعهدات و قرارداد‌ها دچار مشکل خواهند شد.

آل اسحاق عنوان کرد: پس از فروکش کردن بحران کرونا، یک شرایط ویژه اقتصادی پسا کرونایی پیش خواهد آمد که دولت باید با پیش بینی این شرایط برای آن برنامه ریزی داشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: بخشی از تمهیدات دولت مانند تمهیل بدهی‌های مالیاتی یا موارد مرتبط با تامین اجتماعی و تسهیلات بانکی و مواردی از این دست برای شرایط پسا کرونا در حال انجام بوده و مقدماتی برای قرار گرفتن در آن شرایط انجام داده است.

او در ادامه گفت: رئیس جمهور که ریاست ستاد مقابله با کرونا را دارد باید از الان گروه، نهاد یا مجموعه‌ای را برای شرایط بعد از بحران بیماری کرونا در نظر داشته باشد تا در آن مجموعه با برنامه ریزی‌های مناسب بتوانند تدابیر مناسبی را اتخاذ کنند.

آل اسحاق با اشاره به ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد: پیش بینی می‌شود در جلساتی که دولت در این خصوص برگزار می‌کند، جایگاه این موضوع و هزینه‌های آن را در ردیف بودجه، آثار اقتصادی آن در بخش خصوصی، تجارت، خدمات، روابط بین الملل زندگی مردم و جوانب دیگر را در نظر گرفته شود و با همکاری مجلس آینده به رفع آن‌ها پرداخته شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان مطرح کرد: موضوعاتی مانند مشکل بودجه، بیکاری، معیشت مردم، صندوق‌های بازنشستگی دارای مشکلات تاریخی و ریشه‌ای هستند که مجلس یازدهم باید در مورد آن فکر کند و به حل آن‌ها بپردازد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
حامد
۰۸:۱۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
چرا درگیر شرایط اقتصادی خواهیم شد؟ چرا باید به زور هر ساله تورمی به مملکت و ملت تزریق بشه . ژاپن داره تورم کشورشو به صفر میرسونه ما هم میخواییم حمله کنیم به صد درصد
بنده خدا
۰۱:۲۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
دولت اگه بلد بود به فکر مردم باشه حداقل تاالان تکلیف حقوق کارگران معلوم بود تنها چیزی که ازاین دولت دیدیم شعارهای توخالی وپوچ بود
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
بدبختیمون تازه شروع خواهد شد.
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
مردم را نترسانید !
خود این پیام ، شرایط سخت اقتصادی در اردیبهشت باعث دامن زدن به مشکلات زیادی خواهد شد . نباید در جامعه التهاب به وجود اورد چه بسا نتیجه و اثری که این نوع پیام ها در اقتصاد دارد در تبعات کرونا نباشد . به یاری خدا اردیبهشت را هم به خوبی و خوشی پشت سر خواهیم گذاشت .
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
ارزان بفروشند مردم بتوانند بخرند قسطی بدهند
40 سال رو به بالا یکسال هم افقی
بردن کالا به انبار زیان دو طرفه است بلکه چند طرفه
تولید مواد اولیه حمل و نقل کارکر تولید ی فروشنده سرمایه گذار مردم..همه ضرر