سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران مطرح کرد؛

مصدومیت سه نفر بر اثر ریزش آوار

ملکی از ریزش آوار در خیابان استاد حسن بنا و مصدومیت سه نفر خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۶ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه آوار در خیابان استاد حسن بنا جنوبی کوچه فراهانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان این که بلافاصله پس از اعلام دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل مشاهده کردند که زمینی به وسعت ۵۰۰ متر و عمق تقریبی ۶ متر گودبرداری شده و ساختمانی در ضلع شمالی آن تخریب شده است.

او افزود: ضلع شمالی زمین ساختمانی دو طبقه وجود داشت که در طبقه همکف آن یک فروشگاه زنجیره‌ای بود.

ملکی با بیان اینکه بخشی از دیواره‌ی فروشگاه تخریب شده بود، گفت: ظواهر نشان می‌داد که این ساختمان در حال تخریب است و آتش‌نشانان سریعا دستور لازم را برای تخلیه آن فروشگاه صادر کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: به محض خارج شدن افراد از ساختمان بخش زیادی از این ساختمان دو طبقه در مقابل چشم همگان فروریخت.

او گفت: خوشبختانه فردی زیر آوار نماند.

ملکی با بیان اینکه سه نفر از افراد هنگام خروج از ساختمان به علت پرت شدن نخاله‌ها دچار مسمومیت‌های جزئی شدند،گفت: مصدومان تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

او ادامه داد: نیرو‌ها در حال بررسی کامل هستند تا فردی در زیر آوار محفوظ نشده باشد و طبق گفته افراد موجود در فروشگاه شخصی از پرسنل این فروشگاه زنجیره‌ای در زیر آوار نمانده است.

ملکی گفت: عوامل شهرداری و انتظامی در محل حضور دارند و تا دقایقی دیگر مهلت تحویل مالک آن داده خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.