سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه مایحتاج اساسی شهروندان در مشهد متوقف نخواهد شد

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: اصناف عرضه مایحتاج اساسی شهروندان در مشهد تعطیل نمی‌شوند و برای فعالیت آن ها محدودیت زمانی در نظر گرفته نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد در جمع اصحاب رسانه گفت: فعالیت همه واحد‌های صنفی این شهر که مایحتاج مردم را عرضه می‌کنند اعم از نانوایی، سوپرمارکت، مغازه عرضه خوار و بار، فروشندگان گوشت قرمز، مرغ، ماهی و تخم‌مرغ همچنین میوه و سبزی در همه ساعات متداول و مرسوم دایر است و به هیچ وجه برای فعالیت این اصناف محدودیت زمانی در نظر گرفته نشده است.

او تصریح کرد: با این حال با هدف کاهش تردد، ساعات فعالیت برخی از اصناف غیر مرتبط با مواد غذایی و مایحتاج مردم در ایام پیش رو محدود می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: هیچ مشکلی در زمینه تامین کالا در واحد‌های صنفی وجود ندارد و مردم اطمینان خاطر داشته باشند کالا‌های مورد نیاز در دسترس آنان قرار می‌گیرد.

بنانژاد افزود: توزیع گوشت و مرغ منجمد با قیمت مصوب طرح تنظیم بازار آغاز شده است و حتی مرغ منجمد زیر قیمت مصوب نیز به فروش می‌رسد.

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: براساس مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا محدودیت زمانی سایر واحد‌های صنفی غیرضرور از جمله فروشگاه‌های لوازم خانگی، تلفن همراه، رایانه، پوشاک، کیف و کفش به صورت یک شیفت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ بعداز ظهر بوده و در این بازه زمانی مجاز به فعالیت خواهند بود.

بنانژاد ادامه داد: برخی از صنوف پرخطر مانند گیم نتها، تالار‌های پذیرایی، نمایشگاه‌های اتومبیل، مشاوران معاملات املاک هم تعطیل اعلام شدند.

او تصریح کرد: مردم در صورت مواجهه با عدم عرضه کالا‌های اساسی توسط متصدیان واحد‌های صنفی به ویژه نانوایی ها، فروشگاه‌های عرضه گوشت و مرغ، خوار و بار و میوه می‌توانند مراتب را به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ در میان گذاشته و یا به شماره ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ پیامک کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
 
انتهای پیام// ز.م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سید
۰۱:۲۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام،گوجه از 2000تومن به 6000تومن رسیده ،ازدیروزتاامروز به بهانه‌ی اینکه راهها بسته شده و دیگر ماشینهای موادغذایی وارد مشهد نمی شوند،بااین پدیده چکار باید کرد؟