سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم؛

تعطیلی پایانه‌های مرکزی و پارک‌سوار شمالی در قم

پوریافرگفت: با توجه به کاهش درخواست سفر از طرف مردم تمام فعالیت‌های پایانه مرکزی و پارک‌سوار شمالی به حالت نیمه تعطیل در آمده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،رضا پوریا فرمدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم با اشاره به اهمیت توجه به شرایط ایجادشده و همکاری شهروندان با مسئولان در رعایت مسائل بهداشتی گفت:شهر قم در روز‌های حساسی قرار داشته و نیازمند همکاری کامل مردم با مدیران شهری و استانی هستیم.

پوریافر سازمان پایانه‌های شهرداری قم را در آماده‌باش کامل اعلام کرد و افزود: از همان روز‌های نخست اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور و انجام آزمایش‌های اولیه در شهر قم سازمان‌های پایانه‌های شهرداری قم اقدامات پیشگیرانه را آغاز کرده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم ضدعفونی کردن پایانه مرکزی و پارک‌سوار شمالی را از جمله اقدامات اولیه شهر در ضدعفونی مکان‌های عمومی دانست و گفت: سالن‌های انتظار مسافران، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه به صوت روزانه ضدعفونی می‌شد.

او ادامه داد: علاوه بر موارد ذکرشده حتی خوابگاه رانندگان اتوبوس‌ها و غرفه‌های عرضه خوراکی و کالا نیز به صوت کامل ضدعفونی شده و تمام‌وقت نظارت‌های لازم انجام می‌شد.

پوریافر دومین اقدام سازمان پایانه‌های شهرداری قم را کم کرده فعالیت پایانه‌ها اعلام و یادآورشد: حفظ امنیت شهروندان مهم‌ترین دغدغه‌ای است که در سازمان پیگیری شده و در اولویت تمام برنامه‌ها قرارگرفته است.

او کم شدن فعالیت شرکت‌های مسافربری و کنترل مسافران هنگام ورود و خروج را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در حال حاضر به علت کاهش درخواست سفر تمامی فعالیت‌های پایانه مرکزی و پارک‌سوار شمالی به‌صورت نیمه تعطیل درآمده و مردم از حمل و نقل عمومی برای سفر استفاده نمی‌کنند.

پوریافر تنها راه کنترل این بیماری را قطع زنجیره انتقال بیماری و قرنطینه خانگی عنوان کرد و گفت: خانه نشستن و رعایت مسائل بهداشتی تنها راه حفظ جان خود و عزیزانم است و باید این بیماری را جدی بگیریم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم با درخواست از مردم از عدم سفر در ایام نوروز و رعایت قرنطینه خانگی تأکید کرد: سفر با خودرو شخصی نمی‌تواند مانع از سرایت ویروس کرونا به افراد خانواده و یا مناطق دیگر شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.