سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور موافقت اصولی سه مجتمع گردشگری و دو هتل ۵ ستاره در اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از صدور موافقت اصولی برای سه مجتمع گردشگری و دو هتل ۵ ستاره در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در آخرین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری گفت: موافقت اصولی سه مجتمع گردشگری و دو هتل ۵ ستاره در شهر‌های اردبیل، سرعین و اردیموسی صادر شد.

او افزود: کمیته فنی اداره کل مکلف شد تا تمامی پروژه‌های سرمایه گذاری به ویژه پروژه‌هایی که در اراضی ملی قرار دارند مورد بازدید قرار دهند و بعد از بررسی و تطبیق پروژه انجام شده موارد و مشکلات را با دستگاه‌های مربوطه مطرح کنند تا در اسرع وقت نسبت به حل آن‌ها اقدام شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در سال آینده اولویت ما برای اجرای زیرساخت برای تاسیسات گردشگری پروژه‌های جاذب و ویژه در حوزه گردشگری خواهد بود.

فلاحی با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری افزود: در این زمینه از ایده‌های خلاقانه و نو که می‌تواند به عنوان کار ویژه مطرح شود حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.