سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلوص الکل‌های طبی در بازار اهواز کنترل می‌شود

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد خوزستان از کنترل خلوص الکل‌های طبی در بازار اهواز خبر داد.

غلامرضا مندل زاده رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در روز‌های اخیر، با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز به ارائه خدمات مناسب به همشهریان در خصوص اطمینان استفاده از الکل طبی با خلوص مناسب در مراکز عرضه، کارشناسان این اداره کل با سرکشی و بازرسی از بیش از ۱۰۰ داروخانه و مرکز عرضه در سطح کلانشهر اهواز به آزمون خلوص درجه الکل طبی در محل پرداختند.

او بیان داشت: بعد از بررسی‌های بعمل آمده، اطمینان از عرضه الکل با خلوص ۷۰ درجه در مراکز عرضه مجاز  حاصل شد و شهروندان به راحتی و با اطمینان کامل می‌توانند اقدام به خرید الکل مورد نیاز خود نمایند.

مندل زاده اظهار کرد: با توجه به امکان سودجویی از این موضوع همچنان تاکید این اداره کل به خرید فرآورده‌های دارای برچسب و نشانه گذاری مشخص و عرضه شده در مراکز مجاز است.

شیوع کرونا در کشور و استان خوزستان سبب افزایش تولید مواد ضد عفونی کننده و الکل‌های طبی در استان شده و بسیاری از تولید کننده‌ها در خوزستان با تغییر خط تولید خود، اقدام به عرضه این گونه مواد به بازار کرده اند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.