سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

تولید روزانه ۱۸ هزار ماسک بهداشتی توسط مددجویان کارآفرین تهرانی

فتح آبادی از تولید ۱۸ هزار ماسک بهداشتی توسط مددجویان کارآفرین کمیته امداد در تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فتح آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز به ملزومات بهداشتی، گفت: کارگاه‌های مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان تهران تولید ماسک بهداشتی را آغاز کردند.

وی ادامه داد: هم اکنون پنج کارگاه در شهر تهران اقدام به تولید ماسک‌های بهداشتی می‌کنند که روزانه ۱۸ هزار ماسک بهداشتی در این کارگاه‌ها تولید می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در حال رایزنی با سازمان بسیج اصناف برای فعالیت۲۴ کارگاه دیگر هستیم، تاکید کرد: اگر مواد اولیه از طرف سازمان بسیج اصناف تامین شود و کارگاه‌های دیگر شروع به فعالیت کنند، قطعا تولید ماسک افزایش چشمگیری خواهد داشت.

فتح آبادی تصریح کرد: مواد اولیه پنج کارگاهی که در حال فعالیت هستند توسط بسیج تهیه و در اختیار کارگاه‌ها قرار می‌گیرد و پس از تولید بسیج آن‌ها را دریافت و به وزارت بهداشت تحویل می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: در هر کارگاه حداقل ۱۵ نفر مشغول به کار هستند و تا هر زمانی که نیاز باشد این کارگاه‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اينطور كه شماها ميزنين آدم فكر ميكنه ماسك همه جا ريخته ولي اگه اينجوري بود كرونا تا حالا به تاريخ پيوسته بود