سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترکیه خودرو و تسلیحات نظامی به حسکه فرستاد

نیرو‌های ترکیه تعدادی خودروی نظامی حامل تسلیحات را به منطقه رأس العین در حومه «حسکه» سوریه وارد کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیرو‌های ترکیه پس از گذشت چند ساعت از حملات توپخانه‌ای خود به حومه شمال غربی استان حسکه، یگان‌های نظامی‌شان در سوریه را تقویت کرده و شماری خودروی نظامی را به منطقه رأس العین در حومه این استان در سوریه وارد کردند.

به گزارش خبرنگار سانا، نیرو‌های ترکیه ۱۵ خودروی نظامی حامل تسلیحات، مهمات و تجهیزات لجستیکی را در روستای «الاربعین» مستقر کردند.

نیرو‌های ترکیه صبح امروز (دوشنبه) در حملات توپخانه‌ای به روستای «طویلة الوداع» در منطقه تل‌التمر خسارات بسیاری به خانه‌ها و دارایی‌های مردم وارد کردند.

پیش از این نیز نیرو‌های اشغالگر آمریکایی ۶۲ کامیون حامل تسلیحات و مهمات را وارد اراضی سوریه کردند که این مسئله نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.

از سوی دیگر، هلال احمر سوریه حمله به داوطلبان و املاک این سازمان در شهر‌های ادلب و اریحا از سوی تروریست‌ها را محکوم کرد. این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد یورش به ساختمان هلال احمر و ضرب و شتم داوطلبان و تخریب اموال این سازمان به دست تروریست‌ها در این دو شهر بخشی از جنایات جنگی و ضد انسانی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.