سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخگویی پزشکان بیمه سلامت به سوالات کرونایی

پزشکان و کارشناسان بیمه سلامت کردستان به سوالات کرونایی بیمه شدگان و سایر مردم از طریق سامانه تلفنی ۱۶۶۶ پاسخ می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، افشین نصری مسئول روابط عمومی بیمه سلامت کردستان گفت: این اقدام در راستای استراتژی سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص مبارزه با ویروس کرونا و به منظور کاهش استرس هموطنان در این زمینه اجرایی شده است.

او افزود: براساس برنامه زمانبندی سازمان متبوع از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه ۲۶ اسفند و ساعت هشت صبح سه‌شنبه ۲۷ اسفند تمام تماس‌های گرفته شده با سامانه ۱۶۶۶ به پزشکان مستقر در اداره کل بیمه سلامت کردستان جهت مشاوره و پاسخ گویی ارجاع خواهد شد.

مسئول روابط عمومی بیمه سلامت کردستان یادآور شد: از ابتدای طرح تاکنون بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی با این مرکز ثبت شده که در قدم اول تلاش ما این است که ضمن ارائه اطلاعات، به مردم کمک کنیم، آرامش داشته باشند.

او اضافه کرد: به تماس گیرندگانی که با علائم اولیه و مشکوک مواجه باشند، توصیه می‌شود که در منزل استراحت کنند و از تردد در سطح شهر خودداری کرده و بعد از بروز علائم اصلی بیماری مانند تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه کنند، این موضوع علاوه بر کاهش بار مراجعات غیرضروری به مراکز بهداشتی و درمانی، باعث می‌شود چرخه انتقال بیماری کنترل و به افرادی که بیماری آن‌ها ثابت شده است، خدمات بهتریی ارائه شود.

نصری گفت: سامانه تلفنی ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت ایران در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان سازمان و با هدف بهره مندی از نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات بیمه شدگان سازمان به صورت پاسخ گوی ۲۴ ساعته راه اندازی شده و در این مقطع زمانی حساس کشور و پس از شیوع کرونا، همگام با کادر درمان کشور به مبارزه با این ویروس می‌پردازد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.