سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرامگاه قیصر امین پور با کاشت نهال سبز شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گتوند از برگزاری مراسم نهال کاری در آرامگاه زنده یاد قصیر امین پور و شهدای گمنام در این شهرستان خبر داد.

سجاد خدادادی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی، که با شعار نهال کاری برای ایرانی سبز نامگذاری شده، با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی مراسم نهال کاری در آرامگاه زنده یاد قیصر امین پور و شهدای گمنام برگزار شد.

او با بیان اینکه در این مراسم ۵ اصله نهال به صورت نمادین در آرامگاه این شاعر به نام و افتخارآفرین و شهدا کاشته شد، افزود: همچنین به منظور ایجاد بستر و زمینه‌های فرهنگی نیز، ۸ هزار اصله نهال، بین شهروندان گتوندی توزیع شده است.

خدادادی با اشاره به اینکه تجربه ثابت کرده چنانچه شهرستان گتوند از پوشش گیاهی مناسب برخوردار گردد، موجب شور و نشاط مردم می‌شود، اظهار داشت: شهری با چنین پوشش گیاهی به انسانی شاداب و پر انرژی شباهت دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: کاهش آلودگی هوا، کاهش گرد و غبار از مزایای کاشت درخت و غنی سازی پوشش گیاهی است، ضمن اینکه میلیون‌ها متر مکعب گاز کربنیک و هوای آلوده نیز جذب درختان شده و هوا را لطیف و دلپذیر می‌کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.