سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات خدمات غیر حضوری شرکت گاز قزوین

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت: مشترکان استان بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانند از امکانات غیرحضوری برای دریافت انواع خدمات بهره‌مند شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  بوشهری مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: برای کنترل وپیشگیری از انتشار ویروس کرونا و کاهش تردد و مراجعات مردمی به ادارات گاز شهرستانها، انجام امورات عادی به صورت غیر حضوری (تلفنی) انجام می‌شود.

 بوشهری افزود: شهروندان می‌توانند امور مرتبط با مشترکان و انشعاب خود را از طریق سامانه اینترنتی شرکت گاز استان قزوین به آدرس: http://nigc-qazvin.ir، سامانه مدیریت ارتباط با مشتری شرکت (جهت انتقاد، پیشنهاد، شکایت، ارسال مستندات) http://nigc-qazvin.ir/crm، اپلیکیشن اندرویدی شرکت گاز استان قزوین قابل دانلود از آدرس: http://nigc-qazvin.ir، تلفن گویا ۲۴ ساعته: ۳۱۹۴ داخلی ۹ پیگیری کنند.

او اضافه کرد: روش‌های اعلام کارکرد کنتور هم به صورت ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۰۳۱۹۴ طبق فرمت ارقام سیاه رنگ کنتور * ۵ * شماره اشتراک، اپلیکیشن اندرویدی شرکت گاز استان و خدمات آنلاین در سایت شرکت گاز استان است.

مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: همچنین به علت شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی ماموران قرائت کنتور به درب منازل مراجعه‌ای ندارند و دریافت ارقام کنتور براساس خوداظهاری مشترکان و با همکاری آن‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.