سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت سه‌ماهه برای بازپرداخت اقساط وام‌های قرض‌الحسنه مددجویان

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار سه قسط تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال مددجویان به زمان انتهای اقساط آن‌ها منتقل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد  مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به حمایت از صاحبان کسب‌ و کار‌ها و فعالیت‌ها خرد در شیوع کرونا افزود: کلیه مجریان طرح‌های اشتغال مددجویان که تسهیلات دریافتی آن‌ها در ماه‌های اسفند ۹۸، فروردین ۹۹ و اردیبهشت ۹۹ سررسید می‌شود و به دلیل شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا قادر به بازپرداخت وام و تسهیلات یا اقساط تسهیلات و وام خود در موعد مقرر نیستند به زمان انتهای اقساط آن‌ها منتقل می‌شود.

الهی راد گفت: بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه کلیه مددجویان نیز در ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ بدون وضع هرگونه جریمه و کارمزد به زمان انتهای اقساط آن‌ها منتقل می‌شود.

او با بیان اینکه این اقدام تنها شامل اقساط به‌روز تسهیلات پرداختی به مددجویان می‌شود و اقساط عقب‌مانده شامل این طرح نمی‌شود، افزود: این اقدام به‌منظور حمایت از صاحبان مشاغل و کسب‌وکار‌ها دچار زیان و رکود است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین در مورد تسهیلاتی که بازپرداخت آن‌ها به‌صورت دفعی بوده و سررسید آن‌ها در بازه‌ی زمانی یادشده قرار دارند نیز گفت: به این افراد نیز مهلت سه‌ماهه داده می‌شود تا پس از سه ماه از سررسید تسهیلات، بدهی خود را پرداخت نمایند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.