سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویروس کرونا را نباید شوخی گرفت

فرماندار خوانسار گفت:برخی شبکه‌های اجتماعی ویروس کرونا را دست آویزی برای شوخی و مزاح خود قرار داده اند ویروس کرونا را نباید شوخی گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور کمالی فرماندار خوانسار دیروز در جلسه بررسی پیشگیری از ویروس کرونا در محل فرماندار خوانسار اظهار داشت: هرگونه تجمع غیر ضروری از جمله مراسم‌های عروسی، ختم، نماز جماعت در خوانسار ممنوع است.

فرماندار خوانسار با بیان اینکه با هر گونه شایعه پراکنی و ایجاد جو روانی که موجب استرس و نگرانی مردم شود باید برخورد قانونی شود، گفت: بیمارستان‌ها موظف به پذیرش بیماران هستند.

کمالی افزود: ضدعفونی خیابان و معابر شهر به گونه‌ای انجام شود که موجب خشک شدن درختان نشود.

او با بیان اینکه برخی شبکه‌های اجتماعی ویروس کرونا را دست آویزی برای شوخی و مزاح خود قرار داده اند ویروس کرونا را نباید شوخی گرفت، گفت: هر گونه اقدامات لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان با همکاری شبکه بهداشت و درمان انجام می‌شود.

فرماندار خوانسار تأکید کرد: قرنطینه یعنی دور تا دور شهر را بستن و ورود هر گونه شخص و یا هر کالایی به شهر ممنوع شدن است؛ از طرفی قرنطینه شهر با مصوبات استانی نیاز دارد.

کمالی تصریح کرد: در این موقعیت بحران همه دستگا‌ها و مردم با یکدیگر همکاری لازم را انجام دهند تا از این بحران عبور کنیم، رسانه‌ها شفاف سازی کنند و مردم اخبار را از طریق رسانه‌های معتبر و از بیان فرماندار و روابط عمومی شبکه بهداشت درمان جویا شوند.

او با تأکید براینکه اپراتور‌های پمپ بنزین شهرستان موظف به سرویس دهی به خودرو‌ها هستند، افزود: با رعایت موارد بهداشتی و ماندن در خانه امکان نفوذ این ویروس به انسان وجود ندارد.


در ادامه محمدصادق فیاضی مدیر شبکه بهداشت و درمان خوانسار اظهار کرد: راه مقابله با ویروس کرونا رعایت موارد بهداشتی و قرنطینه خانگی و تردد نداشتن غیر ضروری در امکان عمومی است.

او با بیان اینکه سخن از انتشار یک ویروس فاجعه آور در جامعه است، تأکید کرد: زمانی که مهمترین مراسم مذهبی کشور (نماز جمعه) تعطیل می‌شود مردم بدون رو درباستی رفت و آمد‌های خانوادگی را کنار بگذارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوانسار با بیان اینکه نباید پیشگیری از ویروس کرونا به شوخی و مسخره گرفت، گفت: شبکه بهداشت و درمان نیاز به کمک مالی برای خرید تجهیزات دارد تا بدون آسیب به مردم خدمات رسانی انجام شود، بستری شدن بیمار کرونایی برای بیمارستان هزینه بردار است.

فیاضی تصریح کرد: در حالی که هشداردر جهت مقابله با ویروس کرونا از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود، اما برخی هنوز قضیه را جدی نگرفته اند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.