سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ازدحام بی‌سابقه در فرودگاه دالاس

در پی شیوع ویروس کرونا و معاینه مسافران در مبادی ورودی فرودگاه دالاس آمریکا، ازدحام بی‌سابقه‌ای در این فرودگاه ایجاد شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دالاس‌نیوز، صف‌های طولانی و ازدحام گسترده‌ای در فرودگاه دالاس آمریکا طی ساعات گذشته ایجاد شده است. مسافرین مختلفی که از نقاط متفاوت خود را به دالاس رسانده‌اند، در صف‌های طولانی ایستاده‌اند.

پرسشنامه‌های مختلفی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و آن‌ها باید با دقت آن را پر کنند. پزشکان نیز قبل از ترک مسافران از فرودگاه آن‌ها را مورد معاینه دقیق قرار می‌دهند.

اقدام جدید فرودگاه دالاس در پی دستورات جدید و سخت‌گیرانه ترامپ در فرودگاه‌های این کشور انجام می‌شود. مسئول اجرایی فرودگاه دالاس اعلام کرده که، چون فرودگاه دالاس میزبان مسافرانی است که از شهر‌های آلوده به کرونا به این شهر آمده‌اند، فرودگاه دالاس مجبور شده که اقدامات احتیاطی گسترده‌ای را در این باره انجام دهد.

گفتنی است ترامپ که تا پیش از این ویروس کرونا را جدی نمی‌گرفت و آن را کم اهمیت جلوه می‌داد، به تازگی متوجه اوضاع خطرناک کشورش شده و روز یکشنبه را به عنوان روز ملی دعا برای شکست ویروس کرونا اعلام کرده بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.