سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی منتشر شد+ لینک مشاهده نتایج

نتایج آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی کشور در سال ۱۳۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در سال ۱۳۹۸ منتشر شد.

پیرو اطلاعیه‌های منتشره مورخ ۱۵ دی ماه ۹۸ و ۲۲ دی ماه ۹۸ وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در تاریخ ۳۰ آبان ماه ۹۸ شرکت کرده و برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه به دانشگاه‌های ذی‌ربط مراجعه کرده اند، می‌رساند کارنامه نهایی داوطلبان امروز یکشنبه ۲۵ اسفند ماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: زمان جدید برگزاری کنکور ارشد و دکتری اعلام شد


لذا داوطلبان هر یک از دانشگاه ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سایر موسسات وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید باتوجه به نتیجه اعلام شده مندرج در کارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام کنند.

لازم به ذکر است، برای تمام داوطلبانی که کارنامه قبولی صادر شده است، باید از فردا دوشنبه ۲۶ اسفند ماه ۹۸ از طریق مراجعه به سایت دانشگاه یا دانشکده مورد نظر، اطلاعات مربوط به ادامه روند استخدامی را کسب کنند.

نکات مهم

استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی کرده باشند، منوط به تأیید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و توانمندی‌های جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع است.

داوطلبانی که در زمان‌های مشخص شده توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم برای شروع بکار اقدام نکنند از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت. بدیهی است در اینگونه موارد با هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور از سایر شرکت کنندگان دارای حدنصاب و شرایط آگهی به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهد شد.

مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم ظده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو  می‌شود.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فاطمه
۱۴:۴۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام من ده سال بیماستان به صورت قراردادی کارمیکنم تو مصاحبه علوم پزشکی مردود شدم خیلی ظلم منی که توبحران کرونا دارم کارمیکنم مردودبشم