سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

روشنگری مردم نقش مؤثری در پیشگیری از کرونا دارد

حجت‌الاسلام فضیلت با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی برای کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا گفت: روشنگری مردم نقش مؤثری در پیشگیری از این ویروس دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نهمین نشست شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی سمنان گفت: روشنگری و اطلاع‌رسانی به مردم نقش مؤثری در پیشگیری و کاهش ابتلاء مردم به این بیماری است.

او بابیان اینکه وزارت کشور نیز همواره به برگزاری جلسات این شورا تأکید دارد، افزود: در تلاش هستیم تا با رفع مشکلات سخت‌افزاری، امکان برگزاری این جلسات را به‌صورت ویدئو اجلاس برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه برگزاری نشست‌های خبری و تحلیلی به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا در سطح استان کاهش‌یافته است، تصریح کرد: موضوعات کاری در بخش‌های مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به راهکار‌های اطلاع‌رسانی مقابله با کرونا اختصاص‌یافته است.

فضیلت افزود: شواهد و مستندات نشانه توجه مردم به رعایت هشدار‌های بهداشتی و پیوستن به کمپین در خانه بمانیم است که لازم است تا سطح این‌گونه توجهات گسترش یابد.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.