سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان خبر داد؛

توزیع سبد کالا بین نیازمندان استان سمنان

مهدی کاشفی گفت: چهار هزار و ۶۲۰ سبد کالا در آستانه سال جدید بین نیازمندان و خانواده‌هایی که درگیر بیماری کرونا هستند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی کاشفی معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان با اشاره به اقدامات اخیر این نهاد در راستای حمایت از افراد نیازمند و خانواده‌های درگیر بیماری کرونا، گفت: تاکنون چهار هزار و ۶۲۰ سبد کالا بین این خانوار‌ها توزیع‌شده است.

او بابیان اینکه گندزدایی و سم‌پاشی مناطق مختلف شهرستان‌های استان سمنان در مقابله با ویروس کرونا از دیگر اقدامات مهم این نهاد محسوب می‌شود، تصریح کرد: عملیات گندزدایی هر شب در مناطق مختلف شهرستان‌های استان سمنان اجرایی می‌شود.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان بابیان اینکه این طرح هر شب در یک شهرستان با حضور ۴۲ نیروی انسانی پاسدار و بسیجی اجرایی می‌شود، تأکید کرد: ۱۴ خودروی تخصصی سپاه برای ضدعفونی معابر و مبلمان شهری ساماندهی شده است.

کاشفی با تأکید بر اینکه این روند تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در سطح استان ادامه دارد، تصریح کرد: عموم مردم نیز با عدم خروج از خانه و پرهیز از تردد غیرضروری در سطح شهر می‌توانند کمک شایانی به ریشه‌کنی این ویروس کنند.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.