سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه ها نقش امید آفرینی در جامعه داشته باشند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: رسانه‌ها در این روز‌ها رسالت بیشتری برای آگاه سازی و امید بخشی به جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر رشید حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، در جمع خبرنگاران گفت: ما برای پیشگیری و خدمات درمانی به مبتلایان کرونا در استان علاه بر ۳ هزار تخت بیمارستاتی استان، هزار ۲۰۰ تخت آماده و ۱۵ هزار نیروی بسیج و ۸ هزار تخت بیمارستانی اضطراری و ۲۳ مرکز پاسخگویی به بیماران را در استان داریم.

او از دوره دوم شیوع کرونا خبر داد و افزود: در موج دوم این بیماری بیشتر ابتلا‌ها از طریق بیمارستان‌ها و درمانگاه هااست و مردم تا حد امکان به این مراکز مراجعه نکنند.


او خواستار ۱۴ روز مبارزه با ویروس کرونا در استان همدان و کشور شد و ادامه داد: مردم با در خانه ماندن، نوشیدن مایعات گرم، خوردن میوه و سبزیجات، رعایت هرم غذایی و خواب مناسب می‌توانند کمک کنند تا این بیماری به زودی ریشه کن شود.

حیدری مقدم از انتقال خدمات و وسایل پیشگیری از بیماری کرونا به مراکز بهداشتی خبر داد و اضافه کرد: رسانه ما را کمک کنند تا مردم هم در حذف چرخه بیماری کمک کنند.

او اضافه کرد: در استان همدان تعداد مبتلایان به کرونا امروز هم ۱۱ نفر افزایش یافت و متاسفانه از ابتدا تا کنون ۸ نفر در استاد بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.