سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شارژ مالی بازیکنان استقلال به تعویق افتاد/ آبی پوشان با جیب خالی به استقبال سال نو می‌روند؟

در حالی که قرار بود بخش دیگری از مطالبات بازیکنان استقلال تا پایان سال ۹۸ پرداخت شود، اما تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفته شده بود ساعتی قبل بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال به حساب آن‌ها واریز شده است که با پیگیری‌ خبرنگار ما مشخص شد این موضوع واقعیت ندارد. بازیکنان استقلال هنوز بخش دیگری از مطالبات خود که فتح الله زاده وعده آن را داده بود دریافت نکرده اند.


بیشتر بخوانید: احتمال اعتصاب بازیکنان استقلال قوت گرفت


بازیکنان استقلال در این فصل حدود ۴۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند. قرار بود مدیران باشگاه استقلال ۱۰ تا ۱۵ درصد دیگر از دستمزد بازیکنان را قبل از پایان امسال پرداخت کنند که در نهایت با استعفای فتح الله زاده از سرپرستی استقلال و شرایط مدیریتی نامناسب این باشگاه، هنوز پولی به آبی پوشان پرداخت نشده است.  

باید دید مسئولان باشگاه استقلال در روز‌های آخر سال چه برنامه‌ای برای پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم دارند و آیا می‌توانند به وعده سرپرست مستعفی باشگاه جامه عمل بپوشانند یا آبی پوشان با دریافت تنها ۴۰ درصد از مبلغ قراردادشان به کار خود در سال ۹۸ پایان می‌دهند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.