سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهقانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح قانون انتخابات اولویت مهم مجلس یازدهم است

منتخب مردم ورزقان در مجلس یازهم گفت: میدان دادن به مردم، کوچک سازی و کاهش هزینه های دولت می توانند اولویت های مجلس یازدهم باشد.

الله‌وردی دهقانی منتخب مردم ورزقان در مجلس یازهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های مجلس یازدهم گفت: اصلاح ساختار دولت و قوه اجرایی کشور باید اصلی ترین هدف مجلس یازدهم باشد.

او افزود: مجلس امروز دچار روزمرگی شده و برنامه خاصی برای بهبود معیشت مردم و پیشبرد چرخه اقتصاد و صنعت ندارد و این در شرایطی است که تحریم ها هم مشکل ساز شده اند.

دهقانی درباره شاخص‌های پیشرفت در کشور گفت: باید تمامی توانایی های کشور در همه حوزه ها همچون دانشگاه و مراکز تحقیقاتی، دستگاه های اجرایی و حتی سیستم ها و دستگاه های نظامی را به میدان بیاوریم تا ساختار صنعت و مدیریت کشور را متحول کنیم.

منتخب مردم ورزقان در مجلس یازهم ادامه داد: وزارتخانه ها، نهادها و سازمان ها و در مجموع سیستم اجرایی کشور در شرایط فعلی باید برای بهبود وضعیت اقتصاد، صنعت و معیشت، الگوی موفق صنعت نظامی را مد نظر قرار دهند و طبق آن حرکت کنند.

او با اشاره به لزوم اجرای مدیریت جهادی در کشور تصریح کرد: باید به شکل جهادی و با فکر و ایده های نو و خلاقانه وارد میدان شد و قوانین جدید وضع و قوانین گذشته را پالایش کرد.

دهقانی در پایان تاکید کرد: میدان دادن به مردم، کوچک سازی و کاهش هزینه های دولت و از طرفی دیگر افزایش درآمد دولت با مالیات و میدان دادن به بخش خصوصی می توانند اولویت های مجلس یازدهم باشد تا اقتصاد خود را بهبود ببخشیم و از امکانات کشور به بهترین شکل استفاده کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.