سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج دستگاه‌های اجرایی برای ضدعفونی کردن شهر‌ها و روستا‌ها

معاون عمرانی استاندار بوشهر از بسیج امکانات دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برای ضدعفونی کردن شهر‌ها و روستا‌های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: تمام اقدامات لازم برای رعایت بهداشت فردی و عمومی و اطلاع رسانی در خصوص ضرورت انجام این کار اندیشیده شده است.

او با بیان اینکه بنا به تشخیص مدیریت ارشد استان از تمام ظرفیت موجود برای مبارزه با ویروس کرونا استفاده می‌شود افزود: در نشستی که با حضور نمایندگان نیرو‌های مسلح مستقر در استان، دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری برگزار و مقرر شد شهر بوشهر به چهار بلوک مشخص تقسیم و هر قسمتی توسط یکی از نیرو‌های مسلح مستقر در استان ضدعفونی می‌شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر یاداور شد: مردم عزیز استان بوشهر این بیماری را جدی بگیرید مطمئن باشید خادمان شما در مدیریت استان در هر لباسی که باشند دغدغه شما را دارند و با توجه به غنای فرهنگی و شعور بالای اجتماعی که از شما مردم استان سراغ داریم انتظار همکاری داریم.

ستوده ادامه داد: مردم تا آنجایی که امکان دارد تجمعات را کم، دید و بازدید‌های عید را محدود کنند تا با کنار هم بودن و همگرایی و همدلی و نیرو‌های خودجوش و تلاش‌های توده مردم بتوانیم در پایان این بحران کارنامه موفقی داشته باشیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.