سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رزمایش "با ولایت تا شهادت" در مشهد

رزمایش "با ولایت تا شهادت" به منظور مبارزه با ویروس کرونا توسط قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش امروز "یکشنبه" در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در این مراسم گفت: همانطور که برای امنیت مردم تلاش می‌کنیم در زمینه سلامت مردم هم باید با جدیت تلاش کنیم.

او با اشاره به اینکه مردم هم باید به توصیه پزشکان توجه کنند ادامه داد: شیوع کرونا موضوع جدی است و مردم هم باید قوانینی را که در این خصوص توصیه شده رعایت کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: در پی شیوع ویروس کرونا با تدابیر استاندار خراسان رضوی اقدامات خوبی در استان انجام شد و بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب قرارگاه بهداشتی و درمانی ایجاد شده است که در این راستا رزمایش بزرگ "با ولایت تا شهادت" برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد آذریان افزود: بیمارستان ارتش و بیمارستان صحرایی در این زمینه آماده شده و ایستگاه‌هایی برای بهداشت و درمان و سنجش سلامت در نظر گرفته شده که مکان‌های برپایی آن‌ها در مشهد به زودی مشخص خواهد شد.

رزمایش "با ولایت تا شهادت" امروز از قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش به سوی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و میدان فردوسی مشهد برای ضد عفونی کردن معابر این مسیر با ۶۰ خودرو برگزار شد.

انتهای پیام//ف.ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.